Brukerbidrag av Sd
Hopp til navigering
Hopp til søk
15. apr. 2024
- 13:4815. apr. 2024 kl. 13:48 diff hist +2 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftomforming
- 13:4815. apr. 2024 kl. 13:48 diff hist +82 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftomforming
- 13:4715. apr. 2024 kl. 13:47 diff hist +44 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftproduksjon og overføring
- 13:4215. apr. 2024 kl. 13:42 diff hist −11 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftproduksjon og overføring
- 13:4115. apr. 2024 kl. 13:41 diff hist 0 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftomforming
- 13:4015. apr. 2024 kl. 13:40 diff hist +109 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftomforming
- 13:3815. apr. 2024 kl. 13:38 diff hist +114 N Fil:Kraftomforming.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:3315. apr. 2024 kl. 13:33 diff hist −117 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftuttrykk
- 13:3315. apr. 2024 kl. 13:33 diff hist 0 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Elektrisk strøm, spenning og kraft
- 13:3315. apr. 2024 kl. 13:33 diff hist +134 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Kraftforbruk
- 13:3015. apr. 2024 kl. 13:30 diff hist +93 Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år →Elektrisk strøm, spenning og kraft
- 13:2515. apr. 2024 kl. 13:25 diff hist 0 Fil:Energiflytdiagram.png Sd lastet opp en ny versjon av Fil:Energiflytdiagram.png
- 13:2315. apr. 2024 kl. 13:23 diff hist +47 N Fil:Energiflytdiagram.png Ingen redigeringsforklaring
- 13:1715. apr. 2024 kl. 13:17 diff hist +108 N Fil:Vann-el-krets.png Sammenligning av vann og elektrisk strøm i en krets. (Tegning: Erik Wiborg, Statkraft SF) siste
- 13:1215. apr. 2024 kl. 13:12 diff hist +8 353 N Elkraft/Elektrisk kraft i 100 år Ny side: '''Vi hører mye om det grønne skiftet, men kanskje ikke alle er klar over at det startet for over 100 år siden på jernbanen. Første elektriske tog på Drammenbanen Oslo V til Braker…
4. mar. 2024
- 14:274. mar. 2024 kl. 14:27 diff hist −1 Overslagsberegning for resonansstabilitet →Vurdering av resultatene
- 14:254. mar. 2024 kl. 14:25 diff hist +1 Overslagsberegning for resonansstabilitet →Beregning etter standarden
- 14:234. mar. 2024 kl. 14:23 diff hist +207 Overslagsberegning for resonansstabilitet →Togtyper og aktivt frekvensområde: høyspenningskabler på taket og maksimal kapasitans
- 14:214. mar. 2024 kl. 14:21 diff hist 0 Overslagsberegning for resonansstabilitet →Togtyper og aktivt frekvensområde
- 14:214. mar. 2024 kl. 14:21 diff hist −1 Overslagsberegning for resonansstabilitet →Analyse av driftsituasjoner
- 14:204. mar. 2024 kl. 14:20 diff hist +10 Overslagsberegning for resonansstabilitet →Togtyper og aktivt frekvensområde
10. nov. 2023
- 15:1710. nov. 2023 kl. 15:17 diff hist +1 849 N Studentoppgaver Eksempler fra jernbane på nytte av å beskrive kraftforsyningssystemer etter ISO/IEC 81346 Opprettet
- 15:1010. nov. 2023 kl. 15:10 diff hist +292 Studentoppgaver Ny oppgave elkraft
8. apr. 2021
- 06:298. apr. 2021 kl. 06:29 diff hist +93 Kondensatorbatterier →Innledning
3. nov. 2020
- 08:473. nov. 2020 kl. 08:47 diff hist +186 Matestasjoner i lastbegrensning →Øydrift siste
8. mar. 2018
- 09:468. mar. 2018 kl. 09:46 diff hist 0 Stabilitet i kraftsystemet Konsekvensendret krav fra 90 til 87 Hz som følge av endring i TRV
18. des. 2017
- 06:4518. des. 2017 kl. 06:45 diff hist +1 Termisk dimensjonering av ledere →Generelt: editorial
8. des. 2016
- 12:258. des. 2016 kl. 12:25 diff hist +512 Stabilitet i kraftsystemet →Hvordan undersøke stabiliteten
- 08:448. des. 2016 kl. 08:44 diff hist +135 Matestasjoner i lastbegrensning →Stabilitet
30. nov. 2016
- 06:1930. nov. 2016 kl. 06:19 diff hist +263 Matestasjoner i lastbegrensning →Sterkt samkjørt nett
10. nov. 2016
7. nov. 2016
- 21:367. nov. 2016 kl. 21:36 diff hist +1 684 Matestasjoner i lastbegrensning →Stabilitet
- 20:557. nov. 2016 kl. 20:55 diff hist +14 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
- 20:547. nov. 2016 kl. 20:54 diff hist +343 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
- 20:467. nov. 2016 kl. 20:46 diff hist −71 Matestasjoner i lastbegrensning →Risiko ved bruk av lastbegrensningsfunksjon
4. nov. 2016
- 14:544. nov. 2016 kl. 14:54 diff hist +1 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
- 14:494. nov. 2016 kl. 14:49 diff hist +79 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
- 14:394. nov. 2016 kl. 14:39 diff hist +78 Matestasjoner i lastbegrensning →Sterkt samkjørt nett
- 14:344. nov. 2016 kl. 14:34 diff hist +68 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
- 14:334. nov. 2016 kl. 14:33 diff hist +439 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
- 14:314. nov. 2016 kl. 14:31 diff hist 0 N Fil:Image010.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:184. nov. 2016 kl. 14:18 diff hist +494 Matestasjoner i lastbegrensning →Innledning
29. mar. 2016
- 12:2829. mar. 2016 kl. 12:28 diff hist +5 994 N Matestasjoner i lastbegrensning Opprettet
25. jan. 2016
- 20:4525. jan. 2016 kl. 20:45 diff hist +599 Diskusjon:Stabilitet i kraftsystemet angitt endringer siste
- 20:4325. jan. 2016 kl. 20:43 diff hist +78 Stabilitet i kraftsystemet →Lokomotiver som eksiterer resonansene: presisert noen formuleringer
- 20:3725. jan. 2016 kl. 20:37 diff hist 0 Stabilitet i kraftsystemet →Innledning: rettet feil referanse
- 20:3625. jan. 2016 kl. 20:36 diff hist −13 Stabilitet i kraftsystemet →Tilbakekoblingseffekter (feedback loop effects): fjernet referanse til figur 10 for PLL
- 20:3125. jan. 2016 kl. 20:31 diff hist +1 635 Stabilitet i kraftsystemet →Hvordan undersøke stabiliteten: metode for å undersøke el res stabilitet
- 20:1025. jan. 2016 kl. 20:10 diff hist +94 Stabilitet i kraftsystemet →Hvordan undersøke stabiliteten: spesifisert mindre kritisk lokasjon i AT system
- 10:2525. jan. 2016 kl. 10:25 diff hist +424 Stabilitet i kraftsystemet →Lokomotiver som eksiterer resonansene: lagt til info om eksisterende rullende materill