Brukerbidrag
- 24. jan. 2023 kl. 08:38 (diff | hist) . . (+112) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Differansestrekk: Revidert teks ifm. endringsforslag #2708) (siste)
- 28. jun. 2022 kl. 11:47 (diff | hist) . . (0) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg ver01 (→Autotransformator: Rettet opp kildehenvisning slik at den viser til autotransformator ikke åk konsoll i ProArc) (siste)
- 28. jun. 2022 kl. 11:37 (diff | hist) . . (0) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg ver01 (→Autotransformator: Rettet kildehenvisning til ProArc)
- 28. jun. 2022 kl. 11:36 (diff | hist) . . (0) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg ver01 (→Sugetransformator: Rettet kildehenvisning til ProArc)
- 10. mar. 2020 kl. 14:08 (diff | hist) . . (+59) . . m Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Typiske koblingsfenomener i forbindelse med Jernbanedrift [11]: Lagt til manglende figur for magnetfelt fra en lang rett leder) (siste)
- 10. mar. 2020 kl. 14:04 (diff | hist) . . (+54) . . N Fil:Magnetfelt fra en lang rett leder.PNG (Viser prinsippet for magnetfelt fra en lang rett leder) (siste)
- 10. mar. 2020 kl. 13:35 (diff | hist) . . (+3) . . m Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Støykilder: Lagt til figur nummer i figut 43.)
- 10. mar. 2020 kl. 12:25 (diff | hist) . . (+4) . . m Generell beskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Ordforklaringer: Rettet opp formatering i rad for "utsatt (ledende) del" slik at avkrysninger vises i tabellen og ikke som formaterings tekst, samt diverse andre små justeringer.) (siste)
- 10. mar. 2020 kl. 11:33 (diff | hist) . . (0) . . m Generell beskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Generell beskrivelse av kontaktledningsanlegg: Rettet desimalbrøken i 16,7 Hz beskrivelsen.)
- 10. mar. 2020 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+37) . . Sporets trasé/Utfesting av linjen (→Behovsbetinget kontroll: Rettet listing av litteraturhenvisninger slik at lista får stigende nummerering.) (siste)
- 10. mar. 2020 kl. 11:20 (diff | hist) . . (-1) . . m Sporets trasé/Hastighetsberegninger (→LITTERATURHENVISNINGER: Fjernet linjeskift slik at nummerering av litteraturhenvisninger får sammenhengende økning.)
- 25. feb. 2020 kl. 22:17 (diff | hist) . . (-1) . . m Skjøter (Rettet betegnelsen til elektrisk motstand i avsnittet Elektriske krav slik at det vises gersk omega tegn, ikke en kodebetegnelse.) (siste)
- 7. mai 2019 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+316) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→Returkrets: Lagt til lenke til Brage for rapporten Behov for returledning) (siste)
- 26. mar. 2019 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+169) . . m Underbygning/Banelegeme (→Filterlag: Rettet mangel - Lagt til formelen 2.1, da denne ikke var innført i selve wiki-teksten) (siste)
- 30. nov. 2016 kl. 07:36 (diff | hist) . . (-70) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Liner og tråd: Rettet feil angitt Y-line i system 20A og fjernet Y-line i system 20B)
- 14. sep. 2016 kl. 22:35 (diff | hist) . . (-12) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→EMC: Rettet spesialtegn)
- 14. sep. 2016 kl. 22:27 (diff | hist) . . (-12) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→Jording: Rettet spesialtegn)
- 14. sep. 2016 kl. 22:21 (diff | hist) . . (-13) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→Returkrets: Rettet spesialtegn)
- 14. sep. 2016 kl. 22:14 (diff | hist) . . (-1) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg generelt)
- 14. sep. 2016 kl. 22:14 (diff | hist) . . (-2) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg generelt)
- 14. sep. 2016 kl. 22:11 (diff | hist) . . (-6) . . Litteraturliste for kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg generelt: Rettet spesialtegn)
- 14. apr. 2014 kl. 12:04 (diff | hist) . . (+1) . . m Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (Rettet opp innslag for bortfall av Y-line for system 25)
- 14. jan. 2014 kl. 23:47 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Utseende av en typisk enkeltsporstrekning: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:45 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Blokkstrekninger og bremselengde: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:43 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Praktisk kapasitet: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:43 (diff | hist) . . (-1) . . m Kapasitet på jernbane (→Lengre strekninger: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:40 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→To tog-grupper: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:39 (diff | hist) . . (-1) . . m Kapasitet på jernbane (→To tog-grupper: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:36 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Ensartet trafikk: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:32 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Ruteplan: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:24 (diff | hist) . . (+27) . . m Kapasitet på jernbane (→Noen forsinkelse-variable og relasjon til begrepet punktlighet: Justert parenteser i formler)
- 14. jan. 2014 kl. 23:19 (diff | hist) . . (+9) . . m Kapasitet på jernbane (→Forsinkelse ved strekningens start: Rettet notasjon for p_1, samt rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:14 (diff | hist) . . (-2) . . m Kapasitet på jernbane (→Dobbeltspor med blandet trafikk: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 23:09 (diff | hist) . . (+11) . . m Kapasitet på jernbane (→Dobbeltspor med ensartet trafikk: Rettet opp en notasjon for p_1)
- 14. jan. 2014 kl. 23:05 (diff | hist) . . (+26) . . m Kapasitet på jernbane (→Dobbeltspor med ensartet trafikk: Justert epsilontegnet slik at det vises likt i formler som i vanlig tekst, letter lesingen)
- 14. jan. 2014 kl. 22:53 (diff | hist) . . (-2) . . m Kapasitet på jernbane (→Kapasitetsmessige konsekvenser av tekniske feil: Rettet til JBV som ifrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 22:50 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Kapasitetsøkende tiltak på enkeltspor: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 22:48 (diff | hist) . . (+6) . . m Kapasitet på jernbane (→Mer detaljert framstilling av tidsforbruket ved en kryssing: Presisert dagens og tidligere eierform for infrastruktur)
- 14. jan. 2014 kl. 22:43 (diff | hist) . . (-2) . . m Kapasitet på jernbane (→Virkning av samtidig innkjøring på stasjoner: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 22:38 (diff | hist) . . (-2) . . m Kapasitet på jernbane (→Utseende av en typisk enkeltsporstrekning: Rettet til JBV som infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 22:32 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Blandet trafikk: Rettet til at JBV er infrastruktureier)
- 14. jan. 2014 kl. 22:26 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Omtale av ulike signalsystem: Rettet til JBV som eier av infrastruktur)
- 14. jan. 2014 kl. 22:16 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Praktisk kapasitet: JBV lagt inn som eier av infrastruktur)
- 14. jan. 2014 kl. 22:13 (diff | hist) . . (0) . . m Kapasitet på jernbane (→Blandet trafikk: Rettet til JBV da vi har ansvaret for infrastrukturen)
- 14. jan. 2014 kl. 22:12 (diff | hist) . . (-1) . . m Kapasitet på jernbane (→Blandet trafikk: Det er JBV som har infrastruktur, ikke NSB rettet opp dette)
- 14. jan. 2014 kl. 22:05 (diff | hist) . . (+22) . . m Kapasitet på jernbane (Rettet notasjon slik at det er sammenheng med formlen vist over)