Brukerbidrag av Sagtri
Hopp til navigering
Hopp til søk
5. jul. 2012
- 11:195. jul. 2012 kl. 11:19 diff hist −278 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 10:375. jul. 2012 kl. 10:37 diff hist −5 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Sikkerhets- og beredskapstiltak
- 10:375. jul. 2012 kl. 10:37 diff hist −5 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Rømningshastighet
- 10:225. jul. 2012 kl. 10:22 diff hist +10 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Referanser
- 10:205. jul. 2012 kl. 10:20 diff hist +121 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 10:175. jul. 2012 kl. 10:17 diff hist +90 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 10:165. jul. 2012 kl. 10:16 diff hist +22 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 09:165. jul. 2012 kl. 09:16 diff hist +433 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 09:135. jul. 2012 kl. 09:13 diff hist +906 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 09:065. jul. 2012 kl. 09:06 diff hist +1 911 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 09:005. jul. 2012 kl. 09:00 diff hist +190 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:535. jul. 2012 kl. 08:53 diff hist +557 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:475. jul. 2012 kl. 08:47 diff hist +344 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:385. jul. 2012 kl. 08:38 diff hist +125 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:305. jul. 2012 kl. 08:30 diff hist +195 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:265. jul. 2012 kl. 08:26 diff hist +69 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:225. jul. 2012 kl. 08:22 diff hist +270 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:165. jul. 2012 kl. 08:16 diff hist +193 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Oversikt over rashendelser i tunnel
- 08:115. jul. 2012 kl. 08:11 diff hist +6 567 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner 0,5-5
- 07:535. jul. 2012 kl. 07:53 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Kriterier for valg av vann- og frostsikringsløsning
25. jun. 2012
- 07:5125. jun. 2012 kl. 07:51 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
22. jun. 2012
- 12:5422. jun. 2012 kl. 12:54 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 12:5422. jun. 2012 kl. 12:54 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 12:5222. jun. 2012 kl. 12:52 diff hist +87 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 12:4522. jun. 2012 kl. 12:45 diff hist +13 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 12:4022. jun. 2012 kl. 12:40 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i godstog i Norge
- 12:3222. jun. 2012 kl. 12:32 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Teknisk spesifikasjon for interoperabilitet i forbindelse med sikkerhet i jernbanetunneler (TSI for SRT)
- 11:2322. jun. 2012 kl. 11:23 diff hist +172 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Kriterier for valg av vann- og frostsikringsløsning
20. jun. 2012
14. jun. 2012
- 12:2914. jun. 2012 kl. 12:29 diff hist +151 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 12:1214. jun. 2012 kl. 12:12 diff hist +5 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 12:1114. jun. 2012 kl. 12:11 diff hist −168 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 12:0514. jun. 2012 kl. 12:05 diff hist −9 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 12:0014. jun. 2012 kl. 12:00 diff hist +160 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:5914. jun. 2012 kl. 11:59 diff hist +16 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:5814. jun. 2012 kl. 11:58 diff hist −434 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:5814. jun. 2012 kl. 11:58 diff hist −151 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:5614. jun. 2012 kl. 11:56 diff hist +288 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:5014. jun. 2012 kl. 11:50 diff hist +18 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:4414. jun. 2012 kl. 11:44 diff hist −230 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:3814. jun. 2012 kl. 11:38 diff hist +121 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:2114. jun. 2012 kl. 11:21 diff hist −38 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 11:0114. jun. 2012 kl. 11:01 diff hist −4 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:4014. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist +26 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Sikkerhets- og beredskapstiltak
- 10:2014. jun. 2012 kl. 10:20 diff hist −18 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 10:1914. jun. 2012 kl. 10:19 diff hist +407 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 10:1014. jun. 2012 kl. 10:10 diff hist +104 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunneltverrsnitt
- 10:0814. jun. 2012 kl. 10:08 diff hist −16 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:0714. jun. 2012 kl. 10:07 diff hist −16 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunneltverrsnitt
- 10:0714. jun. 2012 kl. 10:07 diff hist +332 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunneltverrsnitt
- 10:0414. jun. 2012 kl. 10:04 diff hist −17 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for vann- og frostsikring
- 09:5814. jun. 2012 kl. 09:58 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:5714. jun. 2012 kl. 09:57 diff hist +13 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:5614. jun. 2012 kl. 09:56 diff hist +185 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:4614. jun. 2012 kl. 09:46 diff hist +1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av sikkerhetstiltak
- 09:4514. jun. 2012 kl. 09:45 diff hist +60 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:4514. jun. 2012 kl. 09:45 diff hist +143 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:3614. jun. 2012 kl. 09:36 diff hist +1 037 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:0714. jun. 2012 kl. 09:07 diff hist +1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:0614. jun. 2012 kl. 09:06 diff hist −23 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av sikring
- 09:0614. jun. 2012 kl. 09:06 diff hist +2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 09:0014. jun. 2012 kl. 09:00 diff hist +7 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 08:3414. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist +4 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 08:3314. jun. 2012 kl. 08:33 diff hist −437 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 08:0914. jun. 2012 kl. 08:09 diff hist −1 596 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 08:0914. jun. 2012 kl. 08:09 diff hist +248 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 08:0614. jun. 2012 kl. 08:06 diff hist −75 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 07:5714. jun. 2012 kl. 07:57 diff hist +15 007 N Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler Ny side: Strategisk rammeverk for jernbanetunneler '''Innledning''' En jernbanetunnel kan både utformes og bygges på ulike måter. De ulike prosjektene har tradisjonelt foretatt en del valg ut f...
- 07:5514. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist −1 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 07:5514. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist +54 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 07:5514. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist −4 Dimensjonerende laster →Risiko for ulykker i jernbanetunneler
- 07:5414. jun. 2012 kl. 07:54 diff hist +14 Dimensjonerende laster →Risiko for ulykker i jernbanetunneler
- 07:5314. jun. 2012 kl. 07:53 diff hist +4 900 Dimensjonerende laster →Mekaniske ulykkeslaster
12. jun. 2012
- 12:0812. jun. 2012 kl. 12:08 diff hist +82 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Drift og vedlikehold av norske jernbanetunneler - erfaringer
- 12:0712. jun. 2012 kl. 12:07 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 12:0712. jun. 2012 kl. 12:07 diff hist +132 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 11:5612. jun. 2012 kl. 11:56 diff hist +20 Dimensjonerende laster →Trykk- og suglaster
- 11:5512. jun. 2012 kl. 11:55 diff hist −28 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:5512. jun. 2012 kl. 11:55 diff hist +28 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:5412. jun. 2012 kl. 11:54 diff hist +111 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Referanser
- 11:5212. jun. 2012 kl. 11:52 diff hist +1 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Referanser
- 11:5212. jun. 2012 kl. 11:52 diff hist 0 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Referanser
- 11:5212. jun. 2012 kl. 11:52 diff hist +61 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Referanser
- 11:5112. jun. 2012 kl. 11:51 diff hist −99 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Referanser
- 11:5112. jun. 2012 kl. 11:51 diff hist +98 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM
- 11:5012. jun. 2012 kl. 11:50 diff hist +57 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Referanser
- 11:4812. jun. 2012 kl. 11:48 diff hist +23 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM
- 11:4712. jun. 2012 kl. 11:47 diff hist +17 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM
- 11:4512. jun. 2012 kl. 11:45 diff hist −106 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM
- 11:4512. jun. 2012 kl. 11:45 diff hist −13 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM
- 11:4312. jun. 2012 kl. 11:43 diff hist +44 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM
- 11:4212. jun. 2012 kl. 11:42 diff hist +201 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved TBM=
- 11:3912. jun. 2012 kl. 11:39 diff hist +21 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 11:3812. jun. 2012 kl. 11:38 diff hist −2 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved konvensjonell driving=
- 11:3812. jun. 2012 kl. 11:38 diff hist +791 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:3612. jun. 2012 kl. 11:36 diff hist +27 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:0912. jun. 2012 kl. 11:09 diff hist +2 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:0912. jun. 2012 kl. 11:09 diff hist −2 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:0812. jun. 2012 kl. 11:08 diff hist +1 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:0812. jun. 2012 kl. 11:08 diff hist +90 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:0612. jun. 2012 kl. 11:06 diff hist 0 N Fil:Tverrsnitt Follobanetunnelen TBM.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:5712. jun. 2012 kl. 10:57 diff hist +3 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:5612. jun. 2012 kl. 10:56 diff hist −100 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4912. jun. 2012 kl. 10:49 diff hist 0 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4912. jun. 2012 kl. 10:49 diff hist +348 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4812. jun. 2012 kl. 10:48 diff hist +47 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4712. jun. 2012 kl. 10:47 diff hist −14 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4712. jun. 2012 kl. 10:47 diff hist −1 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4612. jun. 2012 kl. 10:46 diff hist +1 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4612. jun. 2012 kl. 10:46 diff hist 0 Fil:Tverrsnitt Follobanetunnelen.png last opp en ny versjon av «Fil:Tverrsnitt Follobanetunnelen.png» siste
- 10:4412. jun. 2012 kl. 10:44 diff hist +47 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4312. jun. 2012 kl. 10:43 diff hist +19 N Fil:Tverrsnitt Follobanetunnelen.png Konvensjonell drift
- 10:4112. jun. 2012 kl. 10:41 diff hist −222 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:4012. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist +76 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:3312. jun. 2012 kl. 10:33 diff hist 0 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:3312. jun. 2012 kl. 10:33 diff hist +263 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 10:1112. jun. 2012 kl. 10:11 diff hist +331 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 08:3712. jun. 2012 kl. 08:37 diff hist +1 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3612. jun. 2012 kl. 08:36 diff hist +11 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3612. jun. 2012 kl. 08:36 diff hist −29 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3612. jun. 2012 kl. 08:36 diff hist +13 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3512. jun. 2012 kl. 08:35 diff hist −10 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3412. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist 0 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3412. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist 0 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:3212. jun. 2012 kl. 08:32 diff hist +12 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:2212. jun. 2012 kl. 08:22 diff hist +427 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 08:2012. jun. 2012 kl. 08:20 diff hist +742 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 07:2412. jun. 2012 kl. 07:24 diff hist +176 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 07:1712. jun. 2012 kl. 07:17 diff hist +450 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Levetid (Drift, regularitet og vedlikehold)
11. jun. 2012
- 12:2811. jun. 2012 kl. 12:28 diff hist +275 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Drift og vedlikehold av norske jernbanetunneler - erfaringer
- 12:2011. jun. 2012 kl. 12:20 diff hist −390 Dimensjonerende laster →Mekaniske ulykkeslaster
- 12:1911. jun. 2012 kl. 12:19 diff hist +53 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 12:1811. jun. 2012 kl. 12:18 diff hist +82 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 12:1511. jun. 2012 kl. 12:15 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:1511. jun. 2012 kl. 12:15 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:1511. jun. 2012 kl. 12:15 diff hist +174 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:0211. jun. 2012 kl. 12:02 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:0011. jun. 2012 kl. 12:00 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:5711. jun. 2012 kl. 11:57 diff hist +125 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:4311. jun. 2012 kl. 11:43 diff hist +10 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 11:4211. jun. 2012 kl. 11:42 diff hist +6 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 11:4111. jun. 2012 kl. 11:41 diff hist +6 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kriterier
- 11:3611. jun. 2012 kl. 11:36 diff hist +5 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 11:3511. jun. 2012 kl. 11:35 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 11:3411. jun. 2012 kl. 11:34 diff hist −1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 11:3411. jun. 2012 kl. 11:34 diff hist −5 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sverige
- 11:3311. jun. 2012 kl. 11:33 diff hist −1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Italia
- 11:3311. jun. 2012 kl. 11:33 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Tyskland
- 11:3211. jun. 2012 kl. 11:32 diff hist −5 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
- 11:3211. jun. 2012 kl. 11:32 diff hist −1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Frankrike
- 11:3111. jun. 2012 kl. 11:31 diff hist −15 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 11:2911. jun. 2012 kl. 11:29 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 08:5011. jun. 2012 kl. 08:50 diff hist +57 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 08:5011. jun. 2012 kl. 08:50 diff hist +368 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 08:4111. jun. 2012 kl. 08:41 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Italia
- 08:4111. jun. 2012 kl. 08:41 diff hist +4 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Italia
- 08:2611. jun. 2012 kl. 08:26 diff hist +4 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 08:2511. jun. 2012 kl. 08:25 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 08:2511. jun. 2012 kl. 08:25 diff hist +52 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 08:2211. jun. 2012 kl. 08:22 diff hist +390 Dimensjonerende laster →Mekaniske ulykkeslaster
- 08:1611. jun. 2012 kl. 08:16 diff hist +8 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Variabler
- 08:1511. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist −24 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Variabler for valg av tunnelkonsept
- 08:1511. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Aktuelle tunnelkonsepter
- 08:1511. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Aktuelle tunnelkonsepter
- 08:1411. jun. 2012 kl. 08:14 diff hist +12 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 08:1311. jun. 2012 kl. 08:13 diff hist +16 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 08:1311. jun. 2012 kl. 08:13 diff hist −20 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 08:1211. jun. 2012 kl. 08:12 diff hist +10 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept
- 08:1211. jun. 2012 kl. 08:12 diff hist +217 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 08:1011. jun. 2012 kl. 08:10 diff hist +63 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 08:0611. jun. 2012 kl. 08:06 diff hist −5 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Variabler
- 08:0611. jun. 2012 kl. 08:06 diff hist −32 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 08:0611. jun. 2012 kl. 08:06 diff hist +25 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kriterier
- 08:0311. jun. 2012 kl. 08:03 diff hist 0 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 08:0311. jun. 2012 kl. 08:03 diff hist +28 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 08:0311. jun. 2012 kl. 08:03 diff hist +71 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 08:0211. jun. 2012 kl. 08:02 diff hist +16 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 07:5611. jun. 2012 kl. 07:56 diff hist +3 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Variabler
- 07:5611. jun. 2012 kl. 07:56 diff hist −38 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kriterier
- 07:5511. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist −41 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Variabler
- 07:5411. jun. 2012 kl. 07:54 diff hist +62 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 07:5311. jun. 2012 kl. 07:53 diff hist +3 Kriterier for valg av drivemetode →Referanser
- 07:4511. jun. 2012 kl. 07:45 diff hist −961 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
8. jun. 2012
- 12:038. jun. 2012 kl. 12:03 diff hist −1 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 12:028. jun. 2012 kl. 12:02 diff hist −197 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 12:028. jun. 2012 kl. 12:02 diff hist −387 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 11:598. jun. 2012 kl. 11:59 diff hist +3 479 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 11:578. jun. 2012 kl. 11:57 diff hist −1 476 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 11:478. jun. 2012 kl. 11:47 diff hist +1 109 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 11:408. jun. 2012 kl. 11:40 diff hist +118 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 11:378. jun. 2012 kl. 11:37 diff hist +2 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 11:378. jun. 2012 kl. 11:37 diff hist −1 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 11:368. jun. 2012 kl. 11:36 diff hist −1 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 11:368. jun. 2012 kl. 11:36 diff hist +9 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 11:358. jun. 2012 kl. 11:35 diff hist +7 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 11:358. jun. 2012 kl. 11:35 diff hist −270 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 11:328. jun. 2012 kl. 11:32 diff hist +897 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 11:178. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist +4 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 11:178. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist −35 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 11:168. jun. 2012 kl. 11:16 diff hist −8 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 11:168. jun. 2012 kl. 11:16 diff hist −1 415 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 11:118. jun. 2012 kl. 11:11 diff hist −33 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 11:108. jun. 2012 kl. 11:10 diff hist +18 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 11:028. jun. 2012 kl. 11:02 diff hist +911 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:458. jun. 2012 kl. 10:45 diff hist +1 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:448. jun. 2012 kl. 10:44 diff hist +95 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:408. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist +45 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:398. jun. 2012 kl. 10:39 diff hist −3 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:398. jun. 2012 kl. 10:39 diff hist +140 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:128. jun. 2012 kl. 10:12 diff hist +13 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:128. jun. 2012 kl. 10:12 diff hist −18 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:118. jun. 2012 kl. 10:11 diff hist +179 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:058. jun. 2012 kl. 10:05 diff hist +18 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:038. jun. 2012 kl. 10:03 diff hist +784 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 10:008. jun. 2012 kl. 10:00 diff hist 0 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 09:578. jun. 2012 kl. 09:57 diff hist −1 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:568. jun. 2012 kl. 09:56 diff hist +203 Kriterier for valg av drivemetode →TBM
- 09:108. jun. 2012 kl. 09:10 diff hist −3 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 09:098. jun. 2012 kl. 09:09 diff hist +3 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:078. jun. 2012 kl. 09:07 diff hist +2 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:078. jun. 2012 kl. 09:07 diff hist −6 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:078. jun. 2012 kl. 09:07 diff hist +1 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:078. jun. 2012 kl. 09:07 diff hist +2 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:068. jun. 2012 kl. 09:06 diff hist 0 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 09:068. jun. 2012 kl. 09:06 diff hist −27 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:588. jun. 2012 kl. 08:58 diff hist +471 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:408. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist −654 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 08:208. jun. 2012 kl. 08:20 diff hist −14 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 08:208. jun. 2012 kl. 08:20 diff hist +1 508 Kriterier for valg av drivemetode →Konvensjonell drift
- 07:578. jun. 2012 kl. 07:57 diff hist −52 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 07:578. jun. 2012 kl. 07:57 diff hist +12 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 07:578. jun. 2012 kl. 07:57 diff hist +79 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 07:498. jun. 2012 kl. 07:49 diff hist +949 Kriterier for valg av drivemetode →Drivemetoder
- 07:438. jun. 2012 kl. 07:43 diff hist −66 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Levetid
- 07:428. jun. 2012 kl. 07:42 diff hist +101 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forinjeksjon
- 07:418. jun. 2012 kl. 07:41 diff hist +403 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forinjeksjon
- 07:388. jun. 2012 kl. 07:38 diff hist +116 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Rensk
- 07:308. jun. 2012 kl. 07:30 diff hist +760 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Kontursprengning
- 07:258. jun. 2012 kl. 07:25 diff hist +775 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Kontursprengning
- 07:138. jun. 2012 kl. 07:13 diff hist −1 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forinjeksjon
- 07:138. jun. 2012 kl. 07:13 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forinjeksjon
- 07:128. jun. 2012 kl. 07:12 diff hist +1 291 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Kriterier for valg av vann- og frostsikringsløsning
- 07:038. jun. 2012 kl. 07:03 diff hist +1 058 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Materialkrav
5. jun. 2012
- 16:055. jun. 2012 kl. 16:05 diff hist +384 Dimensjonerende laster →Mekaniske ulykkeslaster
- 16:035. jun. 2012 kl. 16:03 diff hist +10 Dimensjonerende laster →Ulykkeslaster
- 16:015. jun. 2012 kl. 16:01 diff hist −23 687 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 14:265. jun. 2012 kl. 14:26 diff hist +381 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakuering på linjen eller ved stasjon
- 14:255. jun. 2012 kl. 14:25 diff hist +744 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakuering på linjen eller ved stasjon
- 14:245. jun. 2012 kl. 14:24 diff hist +405 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 14:125. jun. 2012 kl. 14:12 diff hist −2 481 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Risikotall
- 14:105. jun. 2012 kl. 14:10 diff hist +267 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 14:085. jun. 2012 kl. 14:08 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Noe statistikk vedr. brann i tog/tunnel
- 14:065. jun. 2012 kl. 14:06 diff hist +1 117 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Noe statistikk vedr. brann i tog/tunnel
- 13:555. jun. 2012 kl. 13:55 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →=Eurostat data
- 13:545. jun. 2012 kl. 13:54 diff hist +2 481 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 13:475. jun. 2012 kl. 13:47 diff hist +521 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
- 13:415. jun. 2012 kl. 13:41 diff hist −15 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Statistikk
- 13:415. jun. 2012 kl. 13:41 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Erfaringer fra Norge
- 13:395. jun. 2012 kl. 13:39 diff hist +23 688 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:025. jun. 2012 kl. 13:02 diff hist −14 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:565. jun. 2012 kl. 12:56 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:545. jun. 2012 kl. 12:54 diff hist +115 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:515. jun. 2012 kl. 12:51 diff hist +1 640 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:495. jun. 2012 kl. 12:49 diff hist −955 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 12:485. jun. 2012 kl. 12:48 diff hist +331 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:375. jun. 2012 kl. 12:37 diff hist +2 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:365. jun. 2012 kl. 12:36 diff hist −2 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:355. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist +40 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:335. jun. 2012 kl. 12:33 diff hist −8 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:025. jun. 2012 kl. 11:02 diff hist 0 Dimensjonerende laster Ingen redigeringsforklaring
- 11:015. jun. 2012 kl. 11:01 diff hist +38 Dimensjonerende laster Ingen redigeringsforklaring
- 11:005. jun. 2012 kl. 11:00 diff hist +932 N Dimensjonerende laster Ny side: =Trykk- og suglaster= Kriterier for dimensjonerende trykk- og suglaster for ett- og toløpstunneler er gjennomgått. Det anbefales spesifikke krav til trykk- og suglaster for V ≤ 200 km/...
- 10:595. jun. 2012 kl. 10:59 diff hist +28 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 10:575. jun. 2012 kl. 10:57 diff hist −44 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Trykk- og suglaster
- 10:505. jun. 2012 kl. 10:50 diff hist −941 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Nyttelast
- 10:455. jun. 2012 kl. 10:45 diff hist +47 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:405. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist +336 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:255. jun. 2012 kl. 10:25 diff hist +334 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:185. jun. 2012 kl. 10:18 diff hist −970 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:145. jun. 2012 kl. 10:14 diff hist +1 964 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
1. jun. 2012
- 10:481. jun. 2012 kl. 10:48 diff hist +598 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forinjeksjon
- 10:451. jun. 2012 kl. 10:45 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Drift og vedlikehold av norske jernbanetunneler - erfaringer
- 10:441. jun. 2012 kl. 10:44 diff hist −7 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Dagens krav til vann- og frostsikring
- 10:441. jun. 2012 kl. 10:44 diff hist −18 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forslag til nye krav til stabilitetssikring og vann- og frostsikring
- 10:401. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist −7 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Vann- og frostsikring
- 10:381. jun. 2012 kl. 10:38 diff hist −61 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Krav til levetid for vann- og frostsikringsløsninger
- 10:371. jun. 2012 kl. 10:37 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 10:371. jun. 2012 kl. 10:37 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 10:351. jun. 2012 kl. 10:35 diff hist −1 097 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Bakgrunn
- 09:251. jun. 2012 kl. 09:25 diff hist +943 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:211. jun. 2012 kl. 09:21 diff hist +19 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 09:181. jun. 2012 kl. 09:18 diff hist +22 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 09:151. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 09:151. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:141. jun. 2012 kl. 09:14 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:131. jun. 2012 kl. 09:13 diff hist +9 509 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:121. jun. 2012 kl. 09:12 diff hist +4 849 N Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ny side: == Stabilitetssikring == For tunnelens bærende konstruksjon gir Teknisk regelverk ingen krav til levetid, men kravene tilsier en levetid > 100 år på bakgrunn av erfaringer fra norske jer...
- 08:291. jun. 2012 kl. 08:29 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring siste
- 08:291. jun. 2012 kl. 08:29 diff hist −18 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:281. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:281. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:271. jun. 2012 kl. 08:27 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:191. jun. 2012 kl. 08:19 diff hist +7 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:171. jun. 2012 kl. 08:17 diff hist +219 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:141. jun. 2012 kl. 08:14 diff hist +2 891 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 08:101. jun. 2012 kl. 08:10 diff hist −3 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Dagens krav til vann- og frostsikring
- 08:091. jun. 2012 kl. 08:09 diff hist +27 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Dagens krav til vann- og frostsikring
- 08:081. jun. 2012 kl. 08:08 diff hist −13 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:081. jun. 2012 kl. 08:08 diff hist +465 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:061. jun. 2012 kl. 08:06 diff hist +25 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:051. jun. 2012 kl. 08:05 diff hist +28 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 08:041. jun. 2012 kl. 08:04 diff hist −162 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 08:001. jun. 2012 kl. 08:00 diff hist +3 107 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
31. mai 2012
- 10:2231. mai 2012 kl. 10:22 diff hist +341 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
25. mai 2012
- 06:3725. mai 2012 kl. 06:37 diff hist −219 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
24. mai 2012
- 09:1324. mai 2012 kl. 09:13 diff hist +63 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 08:3924. mai 2012 kl. 08:39 diff hist +75 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 08:2524. mai 2012 kl. 08:25 diff hist −258 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 08:2424. mai 2012 kl. 08:24 diff hist +670 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 08:1724. mai 2012 kl. 08:17 diff hist +243 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
23. mai 2012
- 11:4623. mai 2012 kl. 11:46 diff hist +229 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 11:4323. mai 2012 kl. 11:43 diff hist +711 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 09:0523. mai 2012 kl. 09:05 diff hist +135 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 09:0523. mai 2012 kl. 09:05 diff hist −138 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 09:0423. mai 2012 kl. 09:04 diff hist +460 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 08:5823. mai 2012 kl. 08:58 diff hist +174 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Spania
- 08:5523. mai 2012 kl. 08:55 diff hist +5 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kina
- 08:5423. mai 2012 kl. 08:54 diff hist +298 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kina
- 08:4923. mai 2012 kl. 08:49 diff hist +162 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 08:1223. mai 2012 kl. 08:12 diff hist +130 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 08:1023. mai 2012 kl. 08:10 diff hist +234 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 07:5123. mai 2012 kl. 07:51 diff hist +139 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 07:1123. mai 2012 kl. 07:11 diff hist +320 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 07:0323. mai 2012 kl. 07:03 diff hist +247 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Italia
- 06:5623. mai 2012 kl. 06:56 diff hist +203 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Italia
- 06:4223. mai 2012 kl. 06:42 diff hist +46 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
- 06:4023. mai 2012 kl. 06:40 diff hist +558 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Tyskland
21. mai 2012
- 19:0221. mai 2012 kl. 19:02 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 19:0221. mai 2012 kl. 19:02 diff hist +180 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
- 18:5921. mai 2012 kl. 18:59 diff hist −115 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
- 18:5721. mai 2012 kl. 18:57 diff hist −31 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
- 18:4521. mai 2012 kl. 18:45 diff hist +574 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Frankrike
- 18:4321. mai 2012 kl. 18:43 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Frankrike
- 18:4321. mai 2012 kl. 18:43 diff hist +728 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Frankrike
- 18:3221. mai 2012 kl. 18:32 diff hist +164 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 18:3021. mai 2012 kl. 18:30 diff hist +43 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 18:2721. mai 2012 kl. 18:27 diff hist +68 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 18:2221. mai 2012 kl. 18:22 diff hist −466 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 18:1821. mai 2012 kl. 18:18 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 18:1721. mai 2012 kl. 18:17 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 18:1721. mai 2012 kl. 18:17 diff hist −242 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 18:1121. mai 2012 kl. 18:11 diff hist +1 216 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
16. mai 2012
- 12:1416. mai 2012 kl. 12:14 diff hist +7 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 12:1316. mai 2012 kl. 12:13 diff hist +674 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 12:0816. mai 2012 kl. 12:08 diff hist −1 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 12:0816. mai 2012 kl. 12:08 diff hist +515 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
15. mai 2012
- 18:4215. mai 2012 kl. 18:42 diff hist +82 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 18:4015. mai 2012 kl. 18:40 diff hist +83 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 18:3715. mai 2012 kl. 18:37 diff hist −267 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 18:3315. mai 2012 kl. 18:33 diff hist −495 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Aktuelle tunnelkonsepter
- 18:3215. mai 2012 kl. 18:32 diff hist +343 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 18:2615. mai 2012 kl. 18:26 diff hist +317 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Fordeler og ulemper
- 18:0115. mai 2012 kl. 18:01 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Fordeler og ulemper
- 17:5915. mai 2012 kl. 17:59 diff hist +597 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 17:3715. mai 2012 kl. 17:37 diff hist +25 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
7. mai 2012
- 12:227. mai 2012 kl. 12:22 diff hist +76 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:217. mai 2012 kl. 12:21 diff hist +3 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:217. mai 2012 kl. 12:21 diff hist −65 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:187. mai 2012 kl. 12:18 diff hist +50 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:167. mai 2012 kl. 12:16 diff hist +253 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:057. mai 2012 kl. 12:05 diff hist −2 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:047. mai 2012 kl. 12:04 diff hist +2 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:047. mai 2012 kl. 12:04 diff hist +45 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:027. mai 2012 kl. 12:02 diff hist −29 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:017. mai 2012 kl. 12:01 diff hist +258 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:557. mai 2012 kl. 11:55 diff hist +316 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:507. mai 2012 kl. 11:50 diff hist +104 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:297. mai 2012 kl. 11:29 diff hist +3 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:297. mai 2012 kl. 11:29 diff hist +415 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:207. mai 2012 kl. 11:20 diff hist +120 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:187. mai 2012 kl. 11:18 diff hist +407 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:027. mai 2012 kl. 11:02 diff hist +112 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 11:007. mai 2012 kl. 11:00 diff hist +325 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:497. mai 2012 kl. 10:49 diff hist +4 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:497. mai 2012 kl. 10:49 diff hist +220 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:427. mai 2012 kl. 10:42 diff hist +15 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:397. mai 2012 kl. 10:39 diff hist +94 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:387. mai 2012 kl. 10:38 diff hist +19 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:377. mai 2012 kl. 10:37 diff hist +39 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:357. mai 2012 kl. 10:35 diff hist +95 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:277. mai 2012 kl. 10:27 diff hist +1 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:267. mai 2012 kl. 10:26 diff hist +205 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:187. mai 2012 kl. 10:18 diff hist +54 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:177. mai 2012 kl. 10:17 diff hist +68 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:137. mai 2012 kl. 10:13 diff hist −1 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:107. mai 2012 kl. 10:10 diff hist +116 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 10:057. mai 2012 kl. 10:05 diff hist +39 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
3. mai 2012
- 13:263. mai 2012 kl. 13:26 diff hist +441 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
27. apr. 2012
- 09:0927. apr. 2012 kl. 09:09 diff hist +101 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 08:5327. apr. 2012 kl. 08:53 diff hist +138 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 08:4427. apr. 2012 kl. 08:44 diff hist +64 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 08:3927. apr. 2012 kl. 08:39 diff hist 0 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 08:3827. apr. 2012 kl. 08:38 diff hist 0 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:3827. apr. 2012 kl. 08:38 diff hist −2 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:3827. apr. 2012 kl. 08:38 diff hist +7 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:3727. apr. 2012 kl. 08:37 diff hist −1 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:3727. apr. 2012 kl. 08:37 diff hist +74 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 07:4327. apr. 2012 kl. 07:43 diff hist +408 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 07:0827. apr. 2012 kl. 07:08 diff hist +152 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 07:0527. apr. 2012 kl. 07:05 diff hist +159 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 07:0427. apr. 2012 kl. 07:04 diff hist +65 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
26. apr. 2012
- 13:1626. apr. 2012 kl. 13:16 diff hist +4 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:1526. apr. 2012 kl. 13:15 diff hist +3 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:1526. apr. 2012 kl. 13:15 diff hist +1 304 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
24. apr. 2012
- 12:3624. apr. 2012 kl. 12:36 diff hist +251 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:3324. apr. 2012 kl. 12:33 diff hist +486 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
20. apr. 2012
- 11:5620. apr. 2012 kl. 11:56 diff hist +48 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 11:1620. apr. 2012 kl. 11:16 diff hist +74 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 11:1520. apr. 2012 kl. 11:15 diff hist +61 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 11:0220. apr. 2012 kl. 11:02 diff hist −5 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 11:0020. apr. 2012 kl. 11:00 diff hist −258 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 10:5920. apr. 2012 kl. 10:59 diff hist +76 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 10:5420. apr. 2012 kl. 10:54 diff hist +3 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 10:5320. apr. 2012 kl. 10:53 diff hist +15 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 10:5220. apr. 2012 kl. 10:52 diff hist +16 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 10:5120. apr. 2012 kl. 10:51 diff hist +34 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 09:2020. apr. 2012 kl. 09:20 diff hist +43 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 09:1420. apr. 2012 kl. 09:14 diff hist −9 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 09:1220. apr. 2012 kl. 09:12 diff hist +141 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:2620. apr. 2012 kl. 08:26 diff hist +1 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:2620. apr. 2012 kl. 08:26 diff hist +13 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:2520. apr. 2012 kl. 08:25 diff hist −10 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:2420. apr. 2012 kl. 08:24 diff hist +138 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:1720. apr. 2012 kl. 08:17 diff hist −4 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:1620. apr. 2012 kl. 08:16 diff hist −34 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 08:1520. apr. 2012 kl. 08:15 diff hist +8 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 2000-2011
- 07:2020. apr. 2012 kl. 07:20 diff hist +808 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 07:1820. apr. 2012 kl. 07:18 diff hist +39 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Statistikk
29. mar. 2012
- 08:4729. mar. 2012 kl. 08:47 diff hist +36 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
26. mar. 2012
- 13:1026. mar. 2012 kl. 13:10 diff hist +14 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:1026. mar. 2012 kl. 13:10 diff hist +64 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0826. mar. 2012 kl. 13:08 diff hist +16 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0826. mar. 2012 kl. 13:08 diff hist −47 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0726. mar. 2012 kl. 13:07 diff hist −585 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0726. mar. 2012 kl. 13:07 diff hist −252 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0626. mar. 2012 kl. 13:06 diff hist +990 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0526. mar. 2012 kl. 13:05 diff hist +20 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0426. mar. 2012 kl. 13:04 diff hist +135 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 12:3226. mar. 2012 kl. 12:32 diff hist +332 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:2726. mar. 2012 kl. 12:27 diff hist +11 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:2626. mar. 2012 kl. 12:26 diff hist +221 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:1726. mar. 2012 kl. 12:17 diff hist +77 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:1426. mar. 2012 kl. 12:14 diff hist +102 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:1126. mar. 2012 kl. 12:11 diff hist +252 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 11:1626. mar. 2012 kl. 11:16 diff hist −12 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 11:1526. mar. 2012 kl. 11:15 diff hist +176 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 10:4526. mar. 2012 kl. 10:45 diff hist +165 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
12. mar. 2012
- 13:3312. mar. 2012 kl. 13:33 diff hist +167 N Kriterier for valg av kontaktledning Ny side: Strømskinne eller tradisjonell kontaktledning. Argumenter for alternativene belyses. Det beregnes RAMS- og LCC-verdi for begge løsningene. Spesifikke krav anbefales.
- 13:3312. mar. 2012 kl. 13:33 diff hist +267 N Kriterier for valg av overbygning Ny side: Ballastspor eller fastspor. Argumentene for alternativene belyses. Det beregnes RAMS- og LCC-verdi for begge løsningene. Det kan også legges vekt på standardisering. Prosjektet vil ta ut...
- 13:3212. mar. 2012 kl. 13:32 diff hist +270 N Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ny side: Kriterier for dimensjonerende trykk- og suglaster for ett- og toløpstunneler gjennomgås. Det skal anbefales spesifikke krav til trykk- og suglaster for V=250 km/t. I tillegg utarbeides de...
- 13:3212. mar. 2012 kl. 13:32 diff hist +99 N Kriterier for valg av drivemetode Ny side: Konvensjonell drift vs. TBM. Få fram argumentasjon for alternativene. Kriterier for valget. Follo.
- 13:3112. mar. 2012 kl. 13:31 diff hist +474 N Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ny side: Det er per i dag fire hovedalternativer til vann- og frostsikring. Fordeler og ulemper med de ulike alternativene belyses, og benyttes som underlag for eventuelle anbefalinger. Her benyttes...
- 13:3112. mar. 2012 kl. 13:31 diff hist +426 N Kriterier for stabilitetssikring Ny side: Føler man seg trygge på at tunnelene våre blir godt nok sikret? Statens vegvesens etatsprogram “Moderne vegtunneler” legges frem i mars, og er en komplett og helhetlig strategi for v...
- 13:2912. mar. 2012 kl. 13:29 diff hist +62 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:2612. mar. 2012 kl. 13:26 diff hist −226 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:1012. mar. 2012 kl. 13:10 diff hist +55 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:0712. mar. 2012 kl. 13:07 diff hist +2 513 N Kriterier for valg av beredskapskonsept Ny side: Følgende sikkerhetstiltak belyses: * Dimensjonerende brann: TSI SRT legger til grunn en branneffekt på 25 MW for konstruksjoner med full varmeutvikling etter 15 min. Viser til artikkel...
- 12:3012. mar. 2012 kl. 12:30 diff hist +1 065 N Kriterier for valg av tunnelkonsept Ny side: Følgende prinsipielle tunnelkonsept benyttes for dobbeltsporede jernbanestrekninger: * Ett stort dobbeltsporet løp med rømningsveier til det fri eller annet sikkert sted for minimum hv...
- 12:2612. mar. 2012 kl. 12:26 diff hist +270 N Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ny side: Christopher skriver et problemnotat der det dokumenteres behov for en oppdatering av veiledningen i forholdt til TSI SRT og øvrige endringer i relevante lover og forskrifter. Det tas sikt...
- 10:3112. mar. 2012 kl. 10:31 diff hist +9 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 10:3012. mar. 2012 kl. 10:30 diff hist +387 N Rammeverk for tunnel Ny side: Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Kriterier for valg av tunnelkonsept Kriterier for valg av beredskapskonsept Kriterier for valg av sikringsmetode [[Kriteri...
16. jan. 2012
- 13:2016. jan. 2012 kl. 13:20 diff hist +49 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 13:1916. jan. 2012 kl. 13:19 diff hist +69 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1816. jan. 2012 kl. 13:18 diff hist +86 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1716. jan. 2012 kl. 13:17 diff hist +54 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1216. jan. 2012 kl. 13:12 diff hist +73 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1016. jan. 2012 kl. 13:10 diff hist +89 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 13:0816. jan. 2012 kl. 13:08 diff hist +153 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 13:0516. jan. 2012 kl. 13:05 diff hist +77 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:0416. jan. 2012 kl. 13:04 diff hist +92 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 13:0316. jan. 2012 kl. 13:03 diff hist +112 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:5016. jan. 2012 kl. 12:50 diff hist +57 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:4816. jan. 2012 kl. 12:48 diff hist +87 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:4016. jan. 2012 kl. 12:40 diff hist +16 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:4016. jan. 2012 kl. 12:40 diff hist +57 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3816. jan. 2012 kl. 12:38 diff hist +118 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 12:3716. jan. 2012 kl. 12:37 diff hist −81 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3716. jan. 2012 kl. 12:37 diff hist +112 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3516. jan. 2012 kl. 12:35 diff hist +57 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3516. jan. 2012 kl. 12:35 diff hist +64 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:2616. jan. 2012 kl. 12:26 diff hist +69 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 12:1016. jan. 2012 kl. 12:10 diff hist +67 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:0916. jan. 2012 kl. 12:09 diff hist +58 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
13. jan. 2012
- 13:3113. jan. 2012 kl. 13:31 diff hist +1 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tunnelens lengde og utforming
- 11:3113. jan. 2012 kl. 11:31 diff hist −25 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tunnelens lengde og utforming
- 10:0113. jan. 2012 kl. 10:01 diff hist +309 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet Krav til rømningsveier.
- 09:4313. jan. 2012 kl. 09:43 diff hist +15 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet Oppdatering av utvikling av brann - 15 min.