Brukerbidrag av Jcs
Hopp til navigering
Hopp til søk
15. sep. 2012
- 18:4515. sep. 2012 kl. 18:45 diff hist +21 Sporbygging Ingen redigeringsforklaring
- 18:4415. sep. 2012 kl. 18:44 diff hist +30 814 N Sporbygging Ny side: = Innledning = == Historikk == Tidligere var sporbygging og sporombygging langt på vei en manuell prosess. På forhånd måtte linjen være utstyrt med såkalte gruspeler, som anga såvel ...
27. aug. 2012
- 06:5127. aug. 2012 kl. 06:51 diff hist +221 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land siste
17. aug. 2012
- 06:5517. aug. 2012 kl. 06:55 diff hist +4 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 06:5317. aug. 2012 kl. 06:53 diff hist +78 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land
16. aug. 2012
- 11:5516. aug. 2012 kl. 11:55 diff hist +4 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept siste
- 11:4816. aug. 2012 kl. 11:48 diff hist −31 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:4216. aug. 2012 kl. 11:42 diff hist +492 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land
- 10:4616. aug. 2012 kl. 10:46 diff hist +822 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 10:2816. aug. 2012 kl. 10:28 diff hist +51 Kriterier for valg av overbygning →Ballastfritt spor
- 10:2216. aug. 2012 kl. 10:22 diff hist +1 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:2216. aug. 2012 kl. 10:22 diff hist +109 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:2016. aug. 2012 kl. 10:20 diff hist +77 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:0816. aug. 2012 kl. 10:08 diff hist +11 Kriterier for valg av overbygning →Aktuelle overbygningskonstruksjoner
12. jul. 2012
- 11:2112. jul. 2012 kl. 11:21 diff hist +4 Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Overspenningsbeskyttelse
- 11:2012. jul. 2012 kl. 11:20 diff hist 0 N Fil:JD510 06 fig012.png Ingen redigeringsforklaring siste
11. jul. 2012
- 21:3811. jul. 2012 kl. 21:38 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Sikkerhets- og beredskapstiltak
3. jul. 2012
- 11:173. jul. 2012 kl. 11:17 diff hist +51 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for vann- og frostsikring
- 11:123. jul. 2012 kl. 11:12 diff hist +73 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 11:093. jul. 2012 kl. 11:09 diff hist 0 N Fil:Tunnelkonsepter.svg Ingen redigeringsforklaring siste
2. jul. 2012
- 13:052. jul. 2012 kl. 13:05 diff hist −176 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Rømningshastighet
28. jun. 2012
- 06:4228. jun. 2012 kl. 06:42 diff hist +40 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 06:3728. jun. 2012 kl. 06:37 diff hist +54 N Fil:Tunnelkonstruksjoner.svg Viser forskjeller mellom norske og europeiske tunneler siste
25. jun. 2012
- 09:0025. jun. 2012 kl. 09:00 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +8 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3925. jun. 2012 kl. 08:39 diff hist +503 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3725. jun. 2012 kl. 08:37 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3525. jun. 2012 kl. 08:35 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3425. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist −275 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2825. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +834 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2525. jun. 2012 kl. 08:25 diff hist +40 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2425. jun. 2012 kl. 08:24 diff hist +34 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringssted ved brann i tog
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist +112 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 08:1325. jun. 2012 kl. 08:13 diff hist +40 N Fil:Togstopp.png andel tog som stopper i tunnel ved brann siste
- 08:1125. jun. 2012 kl. 08:11 diff hist +1 009 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 08:0525. jun. 2012 kl. 08:05 diff hist +772 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 07:5625. jun. 2012 kl. 07:56 diff hist +110 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist +186 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5125. jun. 2012 kl. 07:51 diff hist +955 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 07:4125. jun. 2012 kl. 07:41 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3925. jun. 2012 kl. 07:39 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3825. jun. 2012 kl. 07:38 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3725. jun. 2012 kl. 07:37 diff hist +117 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3625. jun. 2012 kl. 07:36 diff hist +89 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +36 N Fil:Brannintensitetskurve 2.png Brannintensitetskurve for evakuering siste
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +647 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3125. jun. 2012 kl. 07:31 diff hist +57 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 07:2425. jun. 2012 kl. 07:24 diff hist 0 Fil:Brannintensitetskurve.png last opp en ny versjon av «Fil:Brannintensitetskurve.png» siste
- 07:2325. jun. 2012 kl. 07:23 diff hist +283 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 07:1525. jun. 2012 kl. 07:15 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 07:1325. jun. 2012 kl. 07:13 diff hist +2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Kapasitetskrav
- 07:1225. jun. 2012 kl. 07:12 diff hist +16 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Innledning
21. jun. 2012
- 12:1821. jun. 2012 kl. 12:18 diff hist +225 Kriterier for valg av kontaktledning Ingen redigeringsforklaring
- 11:5421. jun. 2012 kl. 11:54 diff hist −76 Kriterier for valg av kontaktledning Ingen redigeringsforklaring
- 11:1721. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist +112 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:1121. jun. 2012 kl. 11:11 diff hist +81 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:1021. jun. 2012 kl. 11:10 diff hist +108 Kriterier for valg av overbygning →Ballastfritt spor
- 11:0821. jun. 2012 kl. 11:08 diff hist +115 Kriterier for valg av overbygning Ingen redigeringsforklaring
- 11:0621. jun. 2012 kl. 11:06 diff hist +591 Kriterier for valg av overbygning Ingen redigeringsforklaring
17. jun. 2012
- 16:5117. jun. 2012 kl. 16:51 diff hist +1 Dimensjonerende laster →Ulykkeslast ved brann
- 16:5017. jun. 2012 kl. 16:50 diff hist +9 Dimensjonerende laster →Ulykkeslast ved avsporing og sammenstøt
- 16:4917. jun. 2012 kl. 16:49 diff hist −1 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 16:4517. jun. 2012 kl. 16:45 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:4117. jun. 2012 kl. 16:41 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 16:3717. jun. 2012 kl. 16:37 diff hist +513 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:3117. jun. 2012 kl. 16:31 diff hist +5 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:3017. jun. 2012 kl. 16:30 diff hist +68 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:2717. jun. 2012 kl. 16:27 diff hist +1 033 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:1017. jun. 2012 kl. 16:10 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:0917. jun. 2012 kl. 16:09 diff hist +1 106 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 15:5517. jun. 2012 kl. 15:55 diff hist +23 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
14. jun. 2012
- 12:3514. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist +267 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Innledning
- 12:3014. jun. 2012 kl. 12:30 diff hist +188 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 12:2614. jun. 2012 kl. 12:26 diff hist +10 Dimensjonerende laster →Brannlaster
- 12:2514. jun. 2012 kl. 12:25 diff hist +67 Dimensjonerende laster →Ulykkeslast
- 12:2314. jun. 2012 kl. 12:23 diff hist +404 Dimensjonerende laster →Avsporingslaster
- 12:1314. jun. 2012 kl. 12:13 diff hist −23 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:1314. jun. 2012 kl. 12:13 diff hist +34 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 12:0914. jun. 2012 kl. 12:09 diff hist −2 Dimensjonerende laster →Avsporingslaster
- 12:0914. jun. 2012 kl. 12:09 diff hist +26 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:0814. jun. 2012 kl. 12:08 diff hist +22 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:0714. jun. 2012 kl. 12:07 diff hist +18 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:0514. jun. 2012 kl. 12:05 diff hist +11 Dimensjonerende laster →Krav
- 12:0314. jun. 2012 kl. 12:03 diff hist +3 818 Dimensjonerende laster →Brannlaster
- 11:1314. jun. 2012 kl. 11:13 diff hist +2 891 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 10:4214. jun. 2012 kl. 10:42 diff hist +76 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 10:3314. jun. 2012 kl. 10:33 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:3214. jun. 2012 kl. 10:32 diff hist +1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:3114. jun. 2012 kl. 10:31 diff hist +2 116 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0914. jun. 2012 kl. 10:09 diff hist −26 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved konvensjonell driving
- 10:0714. jun. 2012 kl. 10:07 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0614. jun. 2012 kl. 10:06 diff hist +247 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0214. jun. 2012 kl. 10:02 diff hist 0 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 09:5814. jun. 2012 kl. 09:58 diff hist +119 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:3714. jun. 2012 kl. 09:37 diff hist −30 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:3514. jun. 2012 kl. 09:35 diff hist −19 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:3414. jun. 2012 kl. 09:34 diff hist −49 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:2914. jun. 2012 kl. 09:29 diff hist −58 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:2214. jun. 2012 kl. 09:22 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:2014. jun. 2012 kl. 09:20 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 09:2014. jun. 2012 kl. 09:20 diff hist −2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:1614. jun. 2012 kl. 09:16 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:1514. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist +6 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 09:1414. jun. 2012 kl. 09:14 diff hist −8 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:1114. jun. 2012 kl. 09:11 diff hist +11 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:0514. jun. 2012 kl. 09:05 diff hist +154 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av sikring
- 09:0214. jun. 2012 kl. 09:02 diff hist +6 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:0214. jun. 2012 kl. 09:02 diff hist +19 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:0114. jun. 2012 kl. 09:01 diff hist +42 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5914. jun. 2012 kl. 08:59 diff hist +9 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5714. jun. 2012 kl. 08:57 diff hist +21 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5514. jun. 2012 kl. 08:55 diff hist −36 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:4814. jun. 2012 kl. 08:48 diff hist +19 Dimensjonerende laster →Risiko for brann
- 08:4714. jun. 2012 kl. 08:47 diff hist −1 214 Dimensjonerende laster →Konsekvenser ved sammenstøt og avsporing
- 08:4614. jun. 2012 kl. 08:46 diff hist −581 Dimensjonerende laster →Konsekvenser av ulykker
- 08:4414. jun. 2012 kl. 08:44 diff hist −384 Dimensjonerende laster →Mekaniske ulykkeslaster
- 08:4314. jun. 2012 kl. 08:43 diff hist −1 618 Dimensjonerende laster →Konsekvenser ved brann
- 08:4114. jun. 2012 kl. 08:41 diff hist −4 Dimensjonerende laster →Ulykkesfrekvenser
- 08:4014. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +5 Dimensjonerende laster →Ulykkesfrekvenser
- 08:4014. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +25 Dimensjonerende laster →Ulykkesfrekvenser
12. jun. 2012
- 07:3412. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Levetid (Drift, regularitet og vedlikehold)
11. jun. 2012
- 21:2611. jun. 2012 kl. 21:26 diff hist −206 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 21:2111. jun. 2012 kl. 21:21 diff hist +24 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 21:1811. jun. 2012 kl. 21:18 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:1711. jun. 2012 kl. 21:17 diff hist +197 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:0811. jun. 2012 kl. 21:08 diff hist +258 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:0311. jun. 2012 kl. 21:03 diff hist +126 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 21:0111. jun. 2012 kl. 21:01 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 21:0111. jun. 2012 kl. 21:01 diff hist +83 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 20:5411. jun. 2012 kl. 20:54 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
- 20:5211. jun. 2012 kl. 20:52 diff hist +169 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
10. jun. 2012
- 19:4110. jun. 2012 kl. 19:41 diff hist +16 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 16:5510. jun. 2012 kl. 16:55 diff hist −11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:5510. jun. 2012 kl. 15:55 diff hist +84 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4710. jun. 2012 kl. 15:47 diff hist +49 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4410. jun. 2012 kl. 15:44 diff hist +143 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4310. jun. 2012 kl. 15:43 diff hist −115 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 15:4210. jun. 2012 kl. 15:42 diff hist +255 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4210. jun. 2012 kl. 15:42 diff hist −268 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 15:4110. jun. 2012 kl. 15:41 diff hist +92 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:3610. jun. 2012 kl. 15:36 diff hist +18 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:3510. jun. 2012 kl. 15:35 diff hist +32 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 15:3510. jun. 2012 kl. 15:35 diff hist +54 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 15:3410. jun. 2012 kl. 15:34 diff hist +26 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:3310. jun. 2012 kl. 15:33 diff hist +195 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:2310. jun. 2012 kl. 15:23 diff hist +311 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
7. jun. 2012
- 12:227. jun. 2012 kl. 12:22 diff hist +309 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 12:117. jun. 2012 kl. 12:11 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 12:107. jun. 2012 kl. 12:10 diff hist +109 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:587. jun. 2012 kl. 11:58 diff hist +95 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:547. jun. 2012 kl. 11:54 diff hist +22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:177. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kina
- 06:047. jun. 2012 kl. 06:04 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 06:047. jun. 2012 kl. 06:04 diff hist +71 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 06:007. jun. 2012 kl. 06:00 diff hist +106 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:507. jun. 2012 kl. 05:50 diff hist +25 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:497. jun. 2012 kl. 05:49 diff hist −16 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:447. jun. 2012 kl. 05:44 diff hist −12 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:427. jun. 2012 kl. 05:42 diff hist +924 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:367. jun. 2012 kl. 05:36 diff hist +52 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 05:297. jun. 2012 kl. 05:29 diff hist +26 Forside →522 Tunneler
6. jun. 2012
- 21:556. jun. 2012 kl. 21:55 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:536. jun. 2012 kl. 21:53 diff hist +73 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:516. jun. 2012 kl. 21:51 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 21:506. jun. 2012 kl. 21:50 diff hist +19 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer
- 21:476. jun. 2012 kl. 21:47 diff hist +2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:456. jun. 2012 kl. 21:45 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 21:446. jun. 2012 kl. 21:44 diff hist +180 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenarioer
- 21:386. jun. 2012 kl. 21:38 diff hist +75 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:346. jun. 2012 kl. 21:34 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:336. jun. 2012 kl. 21:33 diff hist +177 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:156. jun. 2012 kl. 21:15 diff hist −139 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 20:476. jun. 2012 kl. 20:47 diff hist +1 990 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 20:306. jun. 2012 kl. 20:30 diff hist 0 N Fil:Evakuering.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 20:296. jun. 2012 kl. 20:29 diff hist +1 017 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Skade på tunnelkonstruksjon
- 12:576. jun. 2012 kl. 12:57 diff hist −2 Tunnel/Utforming av tunnelprofiler →Minste tverrsnitt
- 12:566. jun. 2012 kl. 12:56 diff hist 0 Tunnel/Utforming av tunnelprofiler →Overbygning
- 12:466. jun. 2012 kl. 12:46 diff hist +3 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Drivemetode
- 12:366. jun. 2012 kl. 12:36 diff hist +4 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 12:356. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist +540 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 12:356. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist −529 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 12:346. jun. 2012 kl. 12:34 diff hist −936 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Tunnelkonsepter
- 12:336. jun. 2012 kl. 12:33 diff hist +7 608 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 12:296. jun. 2012 kl. 12:29 diff hist −35 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 12:286. jun. 2012 kl. 12:28 diff hist +97 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 12:246. jun. 2012 kl. 12:24 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 12:236. jun. 2012 kl. 12:23 diff hist +98 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 11:216. jun. 2012 kl. 11:21 diff hist +8 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
5. jun. 2012
- 20:045. jun. 2012 kl. 20:04 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 20:035. jun. 2012 kl. 20:03 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 20:025. jun. 2012 kl. 20:02 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 20:015. jun. 2012 kl. 20:01 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 20:015. jun. 2012 kl. 20:01 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 20:005. jun. 2012 kl. 20:00 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 19:595. jun. 2012 kl. 19:59 diff hist +790 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario
- 19:535. jun. 2012 kl. 19:53 diff hist −3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:525. jun. 2012 kl. 19:52 diff hist −13 990 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:515. jun. 2012 kl. 19:51 diff hist +1 767 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:445. jun. 2012 kl. 19:44 diff hist −11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:295. jun. 2012 kl. 19:29 diff hist +1 853 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:245. jun. 2012 kl. 19:24 diff hist +1 273 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:175. jun. 2012 kl. 19:17 diff hist −10 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannteknisk status for rullende materiell i Norge i dag og i framtida
- 19:125. jun. 2012 kl. 19:12 diff hist +718 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelandel i det norske linjenettet
- 19:115. jun. 2012 kl. 19:11 diff hist −684 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelandel på linjenettet i Europa
- 19:095. jun. 2012 kl. 19:09 diff hist +33 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 19:075. jun. 2012 kl. 19:07 diff hist +155 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 19:045. jun. 2012 kl. 19:04 diff hist −200 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 18:425. jun. 2012 kl. 18:42 diff hist −272 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 16:015. jun. 2012 kl. 16:01 diff hist +49 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 15:595. jun. 2012 kl. 15:59 diff hist −920 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Egne kommentarer
- 15:595. jun. 2012 kl. 15:59 diff hist +331 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 15:585. jun. 2012 kl. 15:58 diff hist −2 256 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Egne kommentarer
- 15:545. jun. 2012 kl. 15:54 diff hist +286 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 15:365. jun. 2012 kl. 15:36 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 15:345. jun. 2012 kl. 15:34 diff hist +34 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann utenfor kupé
- 15:325. jun. 2012 kl. 15:32 diff hist +1 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 15:265. jun. 2012 kl. 15:26 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 15:255. jun. 2012 kl. 15:25 diff hist +12 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 15:235. jun. 2012 kl. 15:23 diff hist +487 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Forskrifter og krav - dagens norske status
- 15:225. jun. 2012 kl. 15:22 diff hist −501 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Innledning
- 15:225. jun. 2012 kl. 15:22 diff hist −1 191 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Innledning
- 15:215. jun. 2012 kl. 15:21 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:195. jun. 2012 kl. 15:19 diff hist −2 154 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:175. jun. 2012 kl. 15:17 diff hist +61 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:155. jun. 2012 kl. 15:15 diff hist +336 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:055. jun. 2012 kl. 15:05 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 15:045. jun. 2012 kl. 15:04 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 15:045. jun. 2012 kl. 15:04 diff hist +28 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 15:025. jun. 2012 kl. 15:02 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenarié ved brann i kupé
- 15:015. jun. 2012 kl. 15:01 diff hist −419 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 14:595. jun. 2012 kl. 14:59 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 14:585. jun. 2012 kl. 14:58 diff hist −5 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 14:575. jun. 2012 kl. 14:57 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelbranner; Tester og Erfaringer
- 14:305. jun. 2012 kl. 14:30 diff hist +24 879 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakuering på linjen eller ved stasjon
- 13:345. jun. 2012 kl. 13:34 diff hist +1 383 Kriterier for valg av beredskapskonsept →TSI for drift og trafikkstyring
- 13:285. jun. 2012 kl. 13:28 diff hist −58 Kriterier for valg av beredskapskonsept →TSI for drift og trafikkstyring
- 13:255. jun. 2012 kl. 13:25 diff hist −4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Ved nødbremsaktivering fra publikumsarealer
- 13:255. jun. 2012 kl. 13:25 diff hist −7 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Ved spenningsløs kontaktledning
- 13:235. jun. 2012 kl. 13:23 diff hist −27 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannteknisk status for rullende materiell i Norge i dag og i framtida
- 13:215. jun. 2012 kl. 13:21 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →NSB:
- 13:165. jun. 2012 kl. 13:16 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →NSB:
- 13:155. jun. 2012 kl. 13:15 diff hist −3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branntekniske normer standarder for tog
- 13:145. jun. 2012 kl. 13:14 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →TSI for “Locomotives and passenger rolling stock” (TSI Loc & pas)
- 13:135. jun. 2012 kl. 13:13 diff hist −232 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannetatenes holdning til risikobaserte ulykkesscenarier
- 13:125. jun. 2012 kl. 13:12 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannetatenes holdning til risikobaserte ulykkesscenarier
- 13:115. jun. 2012 kl. 13:11 diff hist −4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Jernbaneverkets tekniske regelverk
- 13:105. jun. 2012 kl. 13:10 diff hist −71 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Teknisk spesifikasjon for interoperabilitet i forbindelse med sikkerhet i jernbanetunneler (TSI for SRT)