Brukerbidrag av Jcs
Hopp til navigering
Hopp til søk
7. jun. 2012
- 12:117. jun. 2012 kl. 12:11 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 12:107. jun. 2012 kl. 12:10 diff hist +109 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:587. jun. 2012 kl. 11:58 diff hist +95 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:547. jun. 2012 kl. 11:54 diff hist +22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:177. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kina
- 06:047. jun. 2012 kl. 06:04 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 06:047. jun. 2012 kl. 06:04 diff hist +71 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 06:007. jun. 2012 kl. 06:00 diff hist +106 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:507. jun. 2012 kl. 05:50 diff hist +25 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:497. jun. 2012 kl. 05:49 diff hist −16 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:447. jun. 2012 kl. 05:44 diff hist −12 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:427. jun. 2012 kl. 05:42 diff hist +924 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:367. jun. 2012 kl. 05:36 diff hist +52 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 05:297. jun. 2012 kl. 05:29 diff hist +26 Forside →522 Tunneler
6. jun. 2012
- 21:556. jun. 2012 kl. 21:55 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:536. jun. 2012 kl. 21:53 diff hist +73 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:516. jun. 2012 kl. 21:51 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 21:506. jun. 2012 kl. 21:50 diff hist +19 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer
- 21:476. jun. 2012 kl. 21:47 diff hist +2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:456. jun. 2012 kl. 21:45 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 21:446. jun. 2012 kl. 21:44 diff hist +180 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenarioer
- 21:386. jun. 2012 kl. 21:38 diff hist +75 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:346. jun. 2012 kl. 21:34 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:336. jun. 2012 kl. 21:33 diff hist +177 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 21:156. jun. 2012 kl. 21:15 diff hist −139 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 20:476. jun. 2012 kl. 20:47 diff hist +1 990 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 20:306. jun. 2012 kl. 20:30 diff hist 0 N Fil:Evakuering.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 20:296. jun. 2012 kl. 20:29 diff hist +1 017 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Skade på tunnelkonstruksjon
- 12:576. jun. 2012 kl. 12:57 diff hist −2 Tunnel/Utforming av tunnelprofiler →Minste tverrsnitt
- 12:566. jun. 2012 kl. 12:56 diff hist 0 Tunnel/Utforming av tunnelprofiler →Overbygning
- 12:466. jun. 2012 kl. 12:46 diff hist +3 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Drivemetode
- 12:366. jun. 2012 kl. 12:36 diff hist +4 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Referanser
- 12:356. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist +540 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 12:356. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist −529 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 12:346. jun. 2012 kl. 12:34 diff hist −936 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Tunnelkonsepter
- 12:336. jun. 2012 kl. 12:33 diff hist +7 608 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Storbritannia
- 12:296. jun. 2012 kl. 12:29 diff hist −35 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 12:286. jun. 2012 kl. 12:28 diff hist +97 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 12:246. jun. 2012 kl. 12:24 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 12:236. jun. 2012 kl. 12:23 diff hist +98 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Vurdering av tunnelkonseptene
- 11:216. jun. 2012 kl. 11:21 diff hist +8 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
5. jun. 2012
- 20:045. jun. 2012 kl. 20:04 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 20:035. jun. 2012 kl. 20:03 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 20:025. jun. 2012 kl. 20:02 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 20:015. jun. 2012 kl. 20:01 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 20:015. jun. 2012 kl. 20:01 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 20:005. jun. 2012 kl. 20:00 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 19:595. jun. 2012 kl. 19:59 diff hist +790 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario
- 19:535. jun. 2012 kl. 19:53 diff hist −3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:525. jun. 2012 kl. 19:52 diff hist −13 990 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:515. jun. 2012 kl. 19:51 diff hist +1 767 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:445. jun. 2012 kl. 19:44 diff hist −11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:295. jun. 2012 kl. 19:29 diff hist +1 853 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:245. jun. 2012 kl. 19:24 diff hist +1 273 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 19:175. jun. 2012 kl. 19:17 diff hist −10 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannteknisk status for rullende materiell i Norge i dag og i framtida
- 19:125. jun. 2012 kl. 19:12 diff hist +718 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelandel i det norske linjenettet
- 19:115. jun. 2012 kl. 19:11 diff hist −684 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelandel på linjenettet i Europa
- 19:095. jun. 2012 kl. 19:09 diff hist +33 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 19:075. jun. 2012 kl. 19:07 diff hist +155 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 19:045. jun. 2012 kl. 19:04 diff hist −200 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 18:425. jun. 2012 kl. 18:42 diff hist −272 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 16:015. jun. 2012 kl. 16:01 diff hist +49 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 15:595. jun. 2012 kl. 15:59 diff hist −920 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Egne kommentarer
- 15:595. jun. 2012 kl. 15:59 diff hist +331 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 15:585. jun. 2012 kl. 15:58 diff hist −2 256 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Egne kommentarer
- 15:545. jun. 2012 kl. 15:54 diff hist +286 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 15:365. jun. 2012 kl. 15:36 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 15:345. jun. 2012 kl. 15:34 diff hist +34 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann utenfor kupé
- 15:325. jun. 2012 kl. 15:32 diff hist +1 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 15:265. jun. 2012 kl. 15:26 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 15:255. jun. 2012 kl. 15:25 diff hist +12 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 15:235. jun. 2012 kl. 15:23 diff hist +487 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Forskrifter og krav - dagens norske status
- 15:225. jun. 2012 kl. 15:22 diff hist −501 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Innledning
- 15:225. jun. 2012 kl. 15:22 diff hist −1 191 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Innledning
- 15:215. jun. 2012 kl. 15:21 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:195. jun. 2012 kl. 15:19 diff hist −2 154 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:175. jun. 2012 kl. 15:17 diff hist +61 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:155. jun. 2012 kl. 15:15 diff hist +336 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 15:055. jun. 2012 kl. 15:05 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 15:045. jun. 2012 kl. 15:04 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 15:045. jun. 2012 kl. 15:04 diff hist +28 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 15:025. jun. 2012 kl. 15:02 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenarié ved brann i kupé
- 15:015. jun. 2012 kl. 15:01 diff hist −419 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 14:595. jun. 2012 kl. 14:59 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 14:585. jun. 2012 kl. 14:58 diff hist −5 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Status i dag – eksperimentelle forsøk
- 14:575. jun. 2012 kl. 14:57 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelbranner; Tester og Erfaringer
- 14:305. jun. 2012 kl. 14:30 diff hist +24 879 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakuering på linjen eller ved stasjon
- 13:345. jun. 2012 kl. 13:34 diff hist +1 383 Kriterier for valg av beredskapskonsept →TSI for drift og trafikkstyring
- 13:285. jun. 2012 kl. 13:28 diff hist −58 Kriterier for valg av beredskapskonsept →TSI for drift og trafikkstyring
- 13:255. jun. 2012 kl. 13:25 diff hist −4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Ved nødbremsaktivering fra publikumsarealer
- 13:255. jun. 2012 kl. 13:25 diff hist −7 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Ved spenningsløs kontaktledning
- 13:235. jun. 2012 kl. 13:23 diff hist −27 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannteknisk status for rullende materiell i Norge i dag og i framtida
- 13:215. jun. 2012 kl. 13:21 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →NSB:
- 13:165. jun. 2012 kl. 13:16 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →NSB:
- 13:155. jun. 2012 kl. 13:15 diff hist −3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branntekniske normer standarder for tog
- 13:145. jun. 2012 kl. 13:14 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →TSI for “Locomotives and passenger rolling stock” (TSI Loc & pas)
- 13:135. jun. 2012 kl. 13:13 diff hist −232 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannetatenes holdning til risikobaserte ulykkesscenarier
- 13:125. jun. 2012 kl. 13:12 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brannetatenes holdning til risikobaserte ulykkesscenarier
- 13:115. jun. 2012 kl. 13:11 diff hist −4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Jernbaneverkets tekniske regelverk
- 13:105. jun. 2012 kl. 13:10 diff hist −71 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Teknisk spesifikasjon for interoperabilitet i forbindelse med sikkerhet i jernbanetunneler (TSI for SRT)
- 13:095. jun. 2012 kl. 13:09 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Teknisk spesifikasjon for interoperabilitet i forbindelse med sikkerhet i jernbanetunneler (TSI for SRT)
- 13:095. jun. 2012 kl. 13:09 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Forskrifter og krav - Dagens norske status
- 13:095. jun. 2012 kl. 13:09 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Forskrifter og Krav; Dagens Norske Status
- 13:075. jun. 2012 kl. 13:07 diff hist +17 778 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Innledning
- 12:525. jun. 2012 kl. 12:52 diff hist 0 N Fil:Brannintensitetskurve.png Ingen redigeringsforklaring
1. jun. 2012
- 08:541. jun. 2012 kl. 08:54 diff hist −43 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 08:491. jun. 2012 kl. 08:49 diff hist +85 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring siste
30. mai 2012
- 11:5430. mai 2012 kl. 11:54 diff hist −4 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Noe statistikk vedr. brann i tog/tunnel
- 11:5330. mai 2012 kl. 11:53 diff hist +11 431 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet overført fra rammeverk for tunneler
25. mai 2012
- 20:5125. mai 2012 kl. 20:51 diff hist −4 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 09:0425. mai 2012 kl. 09:04 diff hist +73 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 09:0425. mai 2012 kl. 09:04 diff hist +87 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Konklusjon
- 08:5825. mai 2012 kl. 08:58 diff hist −9 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Finland
- 08:5825. mai 2012 kl. 08:58 diff hist −27 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sverige
- 08:5825. mai 2012 kl. 08:58 diff hist +176 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sverige
- 08:5125. mai 2012 kl. 08:51 diff hist +21 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Frankrike
- 08:3025. mai 2012 kl. 08:30 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 08:2725. mai 2012 kl. 08:27 diff hist −6 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Japan
- 08:2325. mai 2012 kl. 08:23 diff hist +722 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sverige
- 07:5825. mai 2012 kl. 07:58 diff hist +60 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 07:5725. mai 2012 kl. 07:57 diff hist +21 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
22. mai 2012
- 13:0122. mai 2012 kl. 13:01 diff hist +200 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Italia
- 12:5622. mai 2012 kl. 12:56 diff hist +100 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sveits
- 12:5422. mai 2012 kl. 12:54 diff hist −4 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 12:5322. mai 2012 kl. 12:53 diff hist −132 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Sverige
- 12:5122. mai 2012 kl. 12:51 diff hist +101 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Erfaringer fra andre land
- 12:4922. mai 2012 kl. 12:49 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonsept →= Storbritannia
- 12:4822. mai 2012 kl. 12:48 diff hist +1 085 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
- 06:3722. mai 2012 kl. 06:37 diff hist +24 892 N Håndbok i regelverksskriving-skal slettes Laget for å kunne formidle håndoken til Odd Erik Olsen. PDF-generatoren fungerer ikke på ikke-hvitlistede dokumenter siste
16. mai 2012
- 07:3016. mai 2012 kl. 07:30 diff hist +1 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 07:3016. mai 2012 kl. 07:30 diff hist −20 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 07:2916. mai 2012 kl. 07:29 diff hist −27 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Oppdatert etter info fra DNV
14. mai 2012
- 17:3114. mai 2012 kl. 17:31 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
30. apr. 2012
- 18:3730. apr. 2012 kl. 18:37 diff hist +9 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 13:2830. apr. 2012 kl. 13:28 diff hist +33 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i tunnelutrustning i Norge
- 13:2730. apr. 2012 kl. 13:27 diff hist +4 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 13:2630. apr. 2012 kl. 13:26 diff hist +31 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog i Norge
- 13:2330. apr. 2012 kl. 13:23 diff hist +103 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i tunnelutrustning i Norge
- 13:0730. apr. 2012 kl. 13:07 diff hist +46 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 13:0430. apr. 2012 kl. 13:04 diff hist +3 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 13:0330. apr. 2012 kl. 13:03 diff hist +176 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:3330. apr. 2012 kl. 12:33 diff hist −136 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 12:3130. apr. 2012 kl. 12:31 diff hist +152 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 11:0330. apr. 2012 kl. 11:03 diff hist 0 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog i Norge
- 11:0130. apr. 2012 kl. 11:01 diff hist +519 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog i Norge
- 10:5130. apr. 2012 kl. 10:51 diff hist +67 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 10:4630. apr. 2012 kl. 10:46 diff hist +345 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog i Norge
- 09:1430. apr. 2012 kl. 09:14 diff hist +177 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog i Norge
- 08:5830. apr. 2012 kl. 08:58 diff hist +64 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 08:5630. apr. 2012 kl. 08:56 diff hist −5 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 08:5430. apr. 2012 kl. 08:54 diff hist +1 024 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 08:4330. apr. 2012 kl. 08:43 diff hist +909 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 08:2030. apr. 2012 kl. 08:20 diff hist 0 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 08:1930. apr. 2012 kl. 08:19 diff hist +402 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 06:3630. apr. 2012 kl. 06:36 diff hist 0 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 06:3530. apr. 2012 kl. 06:35 diff hist −3 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 06:3530. apr. 2012 kl. 06:35 diff hist +59 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 06:3430. apr. 2012 kl. 06:34 diff hist +1 945 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
25. apr. 2012
- 13:3025. apr. 2012 kl. 13:30 diff hist +12 Kriterier for valg av beredskapskonsept tilføyd lightrail
23. apr. 2012
- 11:2323. apr. 2012 kl. 11:23 diff hist +79 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 11:1623. apr. 2012 kl. 11:16 diff hist +194 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:4023. apr. 2012 kl. 10:40 diff hist +4 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:3923. apr. 2012 kl. 10:39 diff hist +984 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:3323. apr. 2012 kl. 10:33 diff hist −2 919 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:3123. apr. 2012 kl. 10:31 diff hist −1 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:3123. apr. 2012 kl. 10:31 diff hist +3 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:3023. apr. 2012 kl. 10:30 diff hist +26 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:1423. apr. 2012 kl. 10:14 diff hist +15 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:1223. apr. 2012 kl. 10:12 diff hist +36 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 10:0923. apr. 2012 kl. 10:09 diff hist +3 398 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 09:1523. apr. 2012 kl. 09:15 diff hist +6 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 09:1523. apr. 2012 kl. 09:15 diff hist +36 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 09:1123. apr. 2012 kl. 09:11 diff hist +926 Kriterier for stabilitetssikring Ingen redigeringsforklaring
- 08:5123. apr. 2012 kl. 08:51 diff hist +50 N Kriterier for valg av sikringsmetode flyttet Kriterier for valg av sikringsmetode til Kriterier for stabilitetssikring siste
- 08:5123. apr. 2012 kl. 08:51 diff hist 0 m Kriterier for stabilitetssikring flyttet Kriterier for valg av sikringsmetode til Kriterier for stabilitetssikring
- 08:5123. apr. 2012 kl. 08:51 diff hist −392 Kriterier for stabilitetssikring Erstatter siden med «Krav til bergsikringskonstruksjon:»
- 08:4523. apr. 2012 kl. 08:45 diff hist −13 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 08:4323. apr. 2012 kl. 08:43 diff hist +781 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 08:1123. apr. 2012 kl. 08:11 diff hist +99 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 08:0823. apr. 2012 kl. 08:08 diff hist +297 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
20. apr. 2012
- 11:4520. apr. 2012 kl. 11:45 diff hist +202 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i godstog i Norge
- 11:2120. apr. 2012 kl. 11:21 diff hist +28 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Norge
- 11:1920. apr. 2012 kl. 11:19 diff hist +297 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog
- 11:0120. apr. 2012 kl. 11:01 diff hist +803 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog
- 10:1020. apr. 2012 kl. 10:10 diff hist +116 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog
- 10:0520. apr. 2012 kl. 10:05 diff hist +133 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog
- 10:0120. apr. 2012 kl. 10:01 diff hist +664 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Branner i persontog
- 08:5520. apr. 2012 kl. 08:55 diff hist +1 885 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Norge
- 08:0420. apr. 2012 kl. 08:04 diff hist −1 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 08:0420. apr. 2012 kl. 08:04 diff hist +43 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 07:5920. apr. 2012 kl. 07:59 diff hist +73 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
19. apr. 2012
- 21:5919. apr. 2012 kl. 21:59 diff hist −2 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 21:5819. apr. 2012 kl. 21:58 diff hist 0 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 13:0519. apr. 2012 kl. 13:05 diff hist +178 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 12:5719. apr. 2012 kl. 12:57 diff hist +78 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 12:5019. apr. 2012 kl. 12:50 diff hist −211 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 12:3919. apr. 2012 kl. 12:39 diff hist −11 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 12:3919. apr. 2012 kl. 12:39 diff hist +1 875 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 09:0119. apr. 2012 kl. 09:01 diff hist +12 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 09:0019. apr. 2012 kl. 09:00 diff hist +287 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 08:5519. apr. 2012 kl. 08:55 diff hist +2 456 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 08:4919. apr. 2012 kl. 08:49 diff hist +956 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Norge
26. mar. 2012
- 11:3526. mar. 2012 kl. 11:35 diff hist +4 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Norge
- 11:3426. mar. 2012 kl. 11:34 diff hist +2 444 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Generelle bemerkninger
- 10:0026. mar. 2012 kl. 10:00 diff hist +237 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Bakgrunn
- 07:2726. mar. 2012 kl. 07:27 diff hist +32 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Krav til eksisterende tunneler
- 07:2626. mar. 2012 kl. 07:26 diff hist +26 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Risikomodell for jernbanetunnelsikkerhet
- 07:2526. mar. 2012 kl. 07:25 diff hist 0 N Fil:Gjennomføring-tsi.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:2426. mar. 2012 kl. 07:24 diff hist 0 N Fil:Risikomodell.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:1926. mar. 2012 kl. 07:19 diff hist +21 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
- 07:1926. mar. 2012 kl. 07:19 diff hist +13 360 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ingen redigeringsforklaring
2. feb. 2012
- 14:512. feb. 2012 kl. 14:51 diff hist −1 Underbygning/Stabilitet økt figurstørrelse
13. jan. 2012
- 07:0513. jan. 2012 kl. 07:05 diff hist +36 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Signalfeil
- 07:0413. jan. 2012 kl. 07:04 diff hist −167 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Linjebrudd, ras
- 07:0213. jan. 2012 kl. 07:02 diff hist −132 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Strømbrudd, traksjonsfeil, kontaktledningsfeil, strømavtakerfeil
- 06:5813. jan. 2012 kl. 06:58 diff hist +182 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Sammenligning av jenbane- og veitunneler
- 06:5413. jan. 2012 kl. 06:54 diff hist −32 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Sammenligning av jenbane- og veitunneler
- 06:5313. jan. 2012 kl. 06:53 diff hist −177 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Sammenligning av jenbane- og veitunneler
12. jan. 2012
- 11:3712. jan. 2012 kl. 11:37 diff hist 0 Fil:Sikkerhetseffekt av tiltak.png last opp en ny versjon av «Fil:Sikkerhetseffekt av tiltak.png» siste
- 11:2812. jan. 2012 kl. 11:28 diff hist +75 N Fil:Sikkerhetseffekt av tiltak.png Figur som viser effekten av de ulike tiltakskategoriene for tunnelsikkerhet
10. jan. 2012
- 13:0310. jan. 2012 kl. 13:03 diff hist 0 Kapasitet på jernbane →Resultatpresentasjon
- 11:2110. jan. 2012 kl. 11:21 diff hist +11 Kapasitet på jernbane →Ruteplan
- 11:1810. jan. 2012 kl. 11:18 diff hist +7 Kapasitet på jernbane →Faste anlegg
- 11:1710. jan. 2012 kl. 11:17 diff hist +13 Kapasitet på jernbane →Faste anlegg
- 11:1510. jan. 2012 kl. 11:15 diff hist +3 Kapasitet på jernbane →Faste anlegg
- 11:1410. jan. 2012 kl. 11:14 diff hist −1 Kapasitet på jernbane →Om oppbygging av simuleringsmodeller
- 11:1310. jan. 2012 kl. 11:13 diff hist −2 Kapasitet på jernbane →Problemstillinger egnet for simulering
- 09:2110. jan. 2012 kl. 09:21 diff hist +176 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
9. jan. 2012
6. jan. 2012
- 12:046. jan. 2012 kl. 12:04 diff hist −41 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 12:026. jan. 2012 kl. 12:02 diff hist +39 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 11:586. jan. 2012 kl. 11:58 diff hist +1 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 11:556. jan. 2012 kl. 11:55 diff hist +917 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 11:156. jan. 2012 kl. 11:15 diff hist +656 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Rømningshastighet
- 09:406. jan. 2012 kl. 09:40 diff hist +111 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Valg av sikkerhetstiltak
14. des. 2011
- 21:4414. des. 2011 kl. 21:44 diff hist +4 Kapasitet på jernbane →Generelt
- 21:4414. des. 2011 kl. 21:44 diff hist +3 Kapasitet på jernbane →Ruteplanens innvirkning på kapasiteten
- 21:4414. des. 2011 kl. 21:44 diff hist +4 Kapasitet på jernbane →Omtale av ulike signalsystem
- 21:3414. des. 2011 kl. 21:34 diff hist +2 Kapasitet på jernbane →Omtale av ulike signalsystem
- 21:3314. des. 2011 kl. 21:33 diff hist +2 Kapasitet på jernbane →Ruteplanens innvirkning på kapasiteten
- 21:3214. des. 2011 kl. 21:32 diff hist +2 Kapasitet på jernbane →Generelt
- 21:3214. des. 2011 kl. 21:32 diff hist +22 Kapasitet på jernbane →Eksempel på beregning av teoretisk kapasitet
- 21:3014. des. 2011 kl. 21:30 diff hist +24 Kapasitet på jernbane →Omtale av ulike signalsystem
- 21:2914. des. 2011 kl. 21:29 diff hist +24 Kapasitet på jernbane →Ruteplanens innvirkning på kapasiteten
- 21:2814. des. 2011 kl. 21:28 diff hist 0 Kapasitet på jernbane →Generelt
- 21:2714. des. 2011 kl. 21:27 diff hist −17 Kapasitet på jernbane →Generelt
- 21:2514. des. 2011 kl. 21:25 diff hist +40 Kapasitet på jernbane →Generelt
- 21:2214. des. 2011 kl. 21:22 diff hist 0 N Fil:Kapasitet figA.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 21:2214. des. 2011 kl. 21:22 diff hist 0 N Fil:Kapasitet fig3.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 21:2114. des. 2011 kl. 21:21 diff hist 0 N Fil:Kapasitet fig2.png Ingen redigeringsforklaring siste