Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 22. feb. 2018 kl. 11:48 (diff | hist) . . (+251) . . N Fil:Eksempel ledertemperatur simulert.jpg (Eksempel på simulering av ledertemperatur for kontakttråd. Strøm som funksjon av tid er inngangsverdi. Dette undersøkt vestlig avgang fra Nesbyen omformerstasjon ved utfall av Haugastøl omformerstasjon. Utfallet skjer om natten med mange godstog.) (siste)
- 29. mar. 2016 kl. 13:39 (diff | hist) . . (+38) . . Matestasjoner i lastbegrensning (Tegnsetting og korreksjon.)
- 17. des. 2015 kl. 14:32 (diff | hist) . . (+257) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Endret på rekkefølgen av avsnittene og lagt til informasjon om krav til lav kortslutningsspenning.)
- 16. des. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+999) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Noe mer utfyllende om håndtering av risiko i forbindelse med autotransformatorer, samt informasjon om plassering.)
- 16. des. 2015 kl. 13:54 (diff | hist) . . (+1 353) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Lagt til mer infomrasjon om oljeoppsamlingsbrønn og naturlige oljer.)
- 9. des. 2015 kl. 07:56 (diff | hist) . . (-8) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Endrett litt på formuleringene. Meningsinnholdet er uforandre.)
- 2. des. 2015 kl. 08:30 (diff | hist) . . (+367) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Forbedrer oppsett, reparert formel med feil og skrevet noe mer forklarende om kabelbruk.)
- 2. des. 2015 kl. 07:24 (diff | hist) . . (+130) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Utdypet teksten noe.)
- 25. nov. 2015 kl. 14:43 (diff | hist) . . (-382) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Typo.)
- 25. nov. 2015 kl. 14:09 (diff | hist) . . (+28) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Typo endret noen forklaringer i teksten.)
- 25. nov. 2015 kl. 13:41 (diff | hist) . . (+1 552) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Lagt til ny informasjon om at begrenset kabelbruk er hensiktsmessig.)
- 4. feb. 2015 kl. 07:28 (diff | hist) . . (+43) . . m Sporet som system (endret meny)
- 4. feb. 2015 kl. 07:25 (diff | hist) . . (+13) . . Forside (→Over-/Underbygning)
- 4. feb. 2015 kl. 07:19 (diff | hist) . . (-51) . . m Forside (→Elkraft)
- 26. jan. 2015 kl. 07:21 (diff | hist) . . (-6) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korreksjon.)
- 23. jan. 2015 kl. 08:30 (diff | hist) . . (-3) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 23. jan. 2015 kl. 08:14 (diff | hist) . . (+1) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 23. jan. 2015 kl. 08:02 (diff | hist) . . (-5) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 23. jan. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (-1) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 23. jan. 2015 kl. 07:49 (diff | hist) . . (+12) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 23. jan. 2015 kl. 07:26 (diff | hist) . . (+458) . . Diskusjon:Stabilitet i kraftsystemet (Kommentert noe vanskelig setning.)
- 22. jan. 2015 kl. 14:55 (diff | hist) . . (+8) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 22. jan. 2015 kl. 14:51 (diff | hist) . . (+529) . . Diskusjon:Stabilitet i kraftsystemet (Lagt til kommentar.)
- 22. jan. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+177) . . Diskusjon:Stabilitet i kraftsystemet (Lag til kommentar.)
- 22. jan. 2015 kl. 14:06 (diff | hist) . . (0) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 22. jan. 2015 kl. 14:05 (diff | hist) . . (+232) . . Diskusjon:Stabilitet i kraftsystemet (Kommentar: Noe som mangler i figur 10?)
- 21. jan. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (-17) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 21. jan. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (+24) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korreksjon.)
- 21. jan. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (+32) . . Stabilitet i kraftsystemet (Endret på formulering angående sinusformet strøm som toget trekker.)
- 21. jan. 2015 kl. 09:12 (diff | hist) . . (-11) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korreksjon og referanser.)
- 21. jan. 2015 kl. 09:06 (diff | hist) . . (+380) . . N Diskusjon:Stabilitet i kraftsystemet (Lagt til en kommentar.)
- 21. jan. 2015 kl. 08:44 (diff | hist) . . (+5) . . Stabilitet i kraftsystemet (Trenger referanse/hennvisning.)
- 21. jan. 2015 kl. 08:39 (diff | hist) . . (-16) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korreksjon.)
- 21. jan. 2015 kl. 08:24 (diff | hist) . . (+63) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korreksjon og lenke.)
- 21. jan. 2015 kl. 08:03 (diff | hist) . . (+54) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrigert referanse til Teknisk regelverk.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (-3) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrigert referanse.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (+10) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (-4) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrigert figurreferanse.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (-3) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrigert referane.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:33 (diff | hist) . . (+1) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:28 (diff | hist) . . (+10) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 21. jan. 2015 kl. 07:23 (diff | hist) . . (+17) . . Stabilitet i kraftsystemet (Korrektur.)
- 13. des. 2013 kl. 13:48 (diff | hist) . . (+87) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Korrigert store/små bokstaver i kapittelet Innkoblingsstrømmer i autotransformatorer)
- 13. des. 2013 kl. 13:42 (diff | hist) . . (-2) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Trykkfeil rettet)
- 13. des. 2013 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+108) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Ledningsforlegning i tunneler, snøoverbygg og under bruer erstattet tekst som refererer til en gammel rapport med hennvisning til en ny utredning. Også noe informasjon om gode erfaringer med hengekable på Ofotbanen)
- 13. des. 2013 kl. 13:24 (diff | hist) . . (+2) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (I kapittelte for referanser er referanse til notat om negativledere i tunnel erstattet med en nyere referanse angående samme tema.)
- 13. des. 2013 kl. 13:18 (diff | hist) . . (-9) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (I avsnittet om overspenningsbeskyttelse er anbefalingen om jordelektrode ved hver mast fjernet.)
- 13. des. 2013 kl. 13:14 (diff | hist) . . (-2 836) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Fjernet avsnittet om ABS (automatisk seksjonerignsstasjon) og erstatet med tekst om sonegresebryter)
- 13. des. 2013 kl. 12:58 (diff | hist) . . (+617) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Inkludert et avsnitt som stod i Teknisk regelverk og utført korrektur)
- 13. des. 2013 kl. 08:44 (diff | hist) . . (+403) . . m Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (Inkludert en tekst om fasebrudsdeteksjon som tidligere stod i Teknisk regelverk)
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)