Brukerbidrag av Saramam
Hopp til navigering
Hopp til søk
25. feb. 2015
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.3.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.2.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.1.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 11:4325. feb. 2015 kl. 11:43 diff hist +148 Ballastrensing →Metoder for ballastrensing
- 11:4025. feb. 2015 kl. 11:40 diff hist +88 Ballastrensing →Metoder for kontroll av ballasten i sporet
- 11:3825. feb. 2015 kl. 11:38 diff hist +224 Ballastrensing →Kvalitetsendring i sporet
- 11:2925. feb. 2015 kl. 11:29 diff hist +3 209 Ballastrensing →Metoder for ballastrensing
- 11:2825. feb. 2015 kl. 11:28 diff hist +6 999 Ballastrensing →Hvorfor renses ballasten
- 11:2425. feb. 2015 kl. 11:24 diff hist +11 225 Ballastrensing →Slitestyrke
- 09:5825. feb. 2015 kl. 09:58 diff hist +987 Ballastrensing →Renhet
- 09:5725. feb. 2015 kl. 09:57 diff hist +2 342 N Ballastrensing Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Kort om krav til ny ballast== (For en mer omfattende og detaljert beskrivelse av ballast som komponent i overbygningen vises til lærebok 533 kap. 5, Ballast) Jer...
- 09:4825. feb. 2015 kl. 09:48 diff hist −58 Produksjonsteknikk Ingen redigeringsforklaring
- 09:3525. feb. 2015 kl. 09:35 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.10.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.9.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.8.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.7.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.6.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.4.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.3.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:2325. feb. 2015 kl. 09:23 diff hist +53 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 09:2225. feb. 2015 kl. 09:22 diff hist +46 Nøytralisering →Strekkapparat eller varmevogn?
- 09:2125. feb. 2015 kl. 09:21 diff hist +47 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av varmevogn
- 09:1925. feb. 2015 kl. 09:19 diff hist +48 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av strekkapparat
- 09:1825. feb. 2015 kl. 09:18 diff hist +46 Nøytralisering →Forlengelse av skinnene
- 09:1625. feb. 2015 kl. 09:16 diff hist +195 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 09:1225. feb. 2015 kl. 09:12 diff hist −2 Nøytralisering →Beregning av forlengelse
- 09:1125. feb. 2015 kl. 09:11 diff hist +57 Nøytralisering →Beregning av forlengelse
- 09:1025. feb. 2015 kl. 09:10 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringTabell6.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:0925. feb. 2015 kl. 09:09 diff hist +136 Nøytralisering →Spenningsfrigjøring
- 09:0725. feb. 2015 kl. 09:07 diff hist +46 Nøytralisering →Prinsipp for nøytralisering
- 09:0525. feb. 2015 kl. 09:05 diff hist +240 Nøytralisering →Prinsipp for nøytralisering
- 09:0025. feb. 2015 kl. 09:00 diff hist +1 Nøytralisering →Strekkapparat eller varmevogn?
- 09:0025. feb. 2015 kl. 09:00 diff hist +1 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av varmevogn
- 08:4825. feb. 2015 kl. 08:48 diff hist +1 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 08:4625. feb. 2015 kl. 08:46 diff hist 0 Nøytralisering →Prinsipp for nøytralisering
- 08:4425. feb. 2015 kl. 08:44 diff hist 0 Nøytralisering →Innledning
- 08:4325. feb. 2015 kl. 08:43 diff hist +5 877 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av strekkapparat
- 08:2825. feb. 2015 kl. 08:28 diff hist +150 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 08:2325. feb. 2015 kl. 08:23 diff hist −6 Nøytralisering →Forlengelse av skinnene
- 08:1825. feb. 2015 kl. 08:18 diff hist +1 164 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 08:1425. feb. 2015 kl. 08:14 diff hist +2 670 Nøytralisering →Måling av skinnetemperatur
- 08:0925. feb. 2015 kl. 08:09 diff hist +4 134 Nøytralisering →Utgangspunkt med hensyn på skinnetemperatur
- 08:0325. feb. 2015 kl. 08:03 diff hist +4 897 N Nøytralisering Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== I dag består over 95% av Jernbaneverkets hovedspor av helsveiste skinner. Det helsveiste spor medfører store innsparinger i vedlikehold i forhold ti...
- 07:5825. feb. 2015 kl. 07:58 diff hist −58 Produksjonsteknikk Ingen redigeringsforklaring
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringRandom.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.13.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.12.jpg Ingen redigeringsforklaring siste