Brukerbidrag av Saramam
Hopp til navigering
Hopp til søk
17. feb. 2015
- 15:0017. feb. 2015 kl. 15:00 diff hist 0 Aksialkrefter i helsveist spor →Bruer uten glideskjøt
- 15:0017. feb. 2015 kl. 15:00 diff hist 0 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. skinnevandring
- 14:5917. feb. 2015 kl. 14:59 diff hist 0 Aksialkrefter i helsveist spor →Nøytraltemperatur
- 14:5917. feb. 2015 kl. 14:59 diff hist +2 Aksialkrefter i helsveist spor →Nøytraltemperatur
- 14:5717. feb. 2015 kl. 14:57 diff hist +1 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. temperaturendringer
- 14:5617. feb. 2015 kl. 14:56 diff hist +2 156 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter i skinner på bruer
- 14:4317. feb. 2015 kl. 14:43 diff hist +4 691 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. sideforflytning
- 14:3717. feb. 2015 kl. 14:37 diff hist +4 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. sideforflytning
- 14:3517. feb. 2015 kl. 14:35 diff hist +877 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. sideforflytning
- 14:2817. feb. 2015 kl. 14:28 diff hist +197 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. sideforflytning
- 14:2317. feb. 2015 kl. 14:23 diff hist +4 Aksialkrefter i helsveist spor →Maksimale trykk og strekkrefter
- 14:2317. feb. 2015 kl. 14:23 diff hist +1 931 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. skinnevandring
- 14:1617. feb. 2015 kl. 14:16 diff hist +3 105 Aksialkrefter i helsveist spor →Bruddåpning ved skinnebrudd
- 14:0517. feb. 2015 kl. 14:05 diff hist 0 N Fil:Aksialkraft og lengdebevegelse.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:0417. feb. 2015 kl. 14:04 diff hist 0 N Fil:Aksialkraft og bevegelse.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:0417. feb. 2015 kl. 14:04 diff hist 0 N Fil:Aksialkrefter.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:0317. feb. 2015 kl. 14:03 diff hist 0 N Fil:Endring av nøytraltemperatur.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:0217. feb. 2015 kl. 14:02 diff hist 0 N Fil:Figur5.10.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:0117. feb. 2015 kl. 14:01 diff hist 0 N Fil:Sideforflytning av sporet.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 14:0117. feb. 2015 kl. 14:01 diff hist 0 N Fil:Beregning av krefter ved skinnevandring.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:5917. feb. 2015 kl. 13:59 diff hist 0 N Fil:Bruddåpning ved skinnebrudd i spor med S54-skinner.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:5817. feb. 2015 kl. 13:58 diff hist 0 N Fil:Kraftlikevekt i et skinneelement.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:5117. feb. 2015 kl. 13:51 diff hist 0 N Fil:Lengde av pusteparti i spor med S54 skinner.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:5017. feb. 2015 kl. 13:50 diff hist 0 N Fil:Ballastmotstand.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:4917. feb. 2015 kl. 13:49 diff hist 0 N Fil:Pusteparti.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:4817. feb. 2015 kl. 13:48 diff hist 0 N Fil:Lengdeforandring ved kraftpåvirkning.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:4817. feb. 2015 kl. 13:48 diff hist 0 N Fil:Lengdeforandring ved temperaturendring.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2017. feb. 2015 kl. 13:20 diff hist −23 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. temperaturendringer
- 13:1717. feb. 2015 kl. 13:17 diff hist +20 Aksialkrefter i helsveist spor →Lengde av pusteparti
- 12:3717. feb. 2015 kl. 12:37 diff hist +4 020 Aksialkrefter i helsveist spor →Ballastmotstand
- 12:1917. feb. 2015 kl. 12:19 diff hist −39 Aksialkrefter i helsveist spor →Maksimale trykk og strekkrefter
- 12:1717. feb. 2015 kl. 12:17 diff hist +3 151 Aksialkrefter i helsveist spor →Maksimale trykk og strekkrefter
- 12:0717. feb. 2015 kl. 12:07 diff hist +607 Aksialkrefter i helsveist spor →Nøytraltemperatur
- 11:5317. feb. 2015 kl. 11:53 diff hist +3 505 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. temperaturendringer
- 10:0217. feb. 2015 kl. 10:02 diff hist +398 Aksialkrefter i helsveist spor →Aksialkrefter pga. temperaturendringer
- 09:5517. feb. 2015 kl. 09:55 diff hist +2 891 N Aksialkrefter i helsveist spor Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Den første jernbane som ble åpnet i England i 1826 hadde skinnelengder mindre enn 5 m. Produksjonstekniske fremskritt har siden gjort det mulig åfr...
- 09:1817. feb. 2015 kl. 09:18 diff hist +2 Sporet som system Ingen redigeringsforklaring
- 09:1817. feb. 2015 kl. 09:18 diff hist −56 Sporet som system Ingen redigeringsforklaring
- 07:5717. feb. 2015 kl. 07:57 diff hist +171 Bruer/Inspeksjoner →Inspeksjoner
- 07:4817. feb. 2015 kl. 07:48 diff hist +238 Bruer/Inspeksjoner →Skader på bruer
- 07:4117. feb. 2015 kl. 07:41 diff hist 0 N Fil:Steinhvelvbru.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:4017. feb. 2015 kl. 07:40 diff hist 0 N Fil:Tverrsnitt av betongoverbygning.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3917. feb. 2015 kl. 07:39 diff hist 0 N Fil:Bruas ståloverbygning.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3817. feb. 2015 kl. 07:38 diff hist 0 N Fil:Bruas underbygning.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3617. feb. 2015 kl. 07:36 diff hist 0 N Fil:Ekstrem forskyvning.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3617. feb. 2015 kl. 07:36 diff hist 0 N Fil:Landkar utsatt for undergraving.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3517. feb. 2015 kl. 07:35 diff hist 0 N Fil:Prinsippskisse av erosjon.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3417. feb. 2015 kl. 07:34 diff hist 0 N Fil:Erosjon av elvebunn.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:3317. feb. 2015 kl. 07:33 diff hist 0 N Fil:Lengdesnitt av jernbanebru.PNG Ingen redigeringsforklaring siste