Brukerbidrag av RoKoz
Hopp til navigering
Hopp til søk
22. jan. 2015
- 08:2522. jan. 2015 kl. 08:25 diff hist +225 El 18 på Flåmsbana →Bæreevne for bruer
- 08:1722. jan. 2015 kl. 08:17 diff hist +186 El 18 på Flåmsbana →Tilrådning
- 08:1322. jan. 2015 kl. 08:13 diff hist +55 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning ved lav hastighet (hjulavlastning)
- 08:1222. jan. 2015 kl. 08:12 diff hist +141 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel
21. jan. 2015
- 14:0921. jan. 2015 kl. 14:09 diff hist +39 El 18 på Flåmsbana →Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller
- 14:0821. jan. 2015 kl. 14:08 diff hist +17 625 El 18 på Flåmsbana →Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur
- 13:4921. jan. 2015 kl. 13:49 diff hist +5 776 El 18 på Flåmsbana →Traksjon
- 13:4321. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist +10 199 El 18 på Flåmsbana →Konklusjoner
- 13:2821. jan. 2015 kl. 13:28 diff hist −3 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:2721. jan. 2015 kl. 13:27 diff hist +3 737 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:2121. jan. 2015 kl. 13:21 diff hist +1 085 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:0621. jan. 2015 kl. 13:06 diff hist +5 198 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 12:4021. jan. 2015 kl. 12:40 diff hist +3 232 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:2721. jan. 2015 kl. 12:27 diff hist +1 045 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:1921. jan. 2015 kl. 12:19 diff hist −1 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:1821. jan. 2015 kl. 12:18 diff hist +4 032 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:0721. jan. 2015 kl. 12:07 diff hist +3 171 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 11:4621. jan. 2015 kl. 11:46 diff hist +355 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 11:4221. jan. 2015 kl. 11:42 diff hist +3 665 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 11:2821. jan. 2015 kl. 11:28 diff hist +3 171 El 18 på Flåmsbana →Belastning iht. Hertz teori
- 11:2221. jan. 2015 kl. 11:22 diff hist +6 548 El 18 på Flåmsbana →Belastning på skinnehodet
- 11:1621. jan. 2015 kl. 11:16 diff hist +4 637 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 10:4921. jan. 2015 kl. 10:49 diff hist +632 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 10:4321. jan. 2015 kl. 10:43 diff hist +2 381 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 10:0921. jan. 2015 kl. 10:09 diff hist +8 800 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:5721. jan. 2015 kl. 09:57 diff hist +2 485 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:3621. jan. 2015 kl. 09:36 diff hist +405 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:2421. jan. 2015 kl. 09:24 diff hist +101 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:0321. jan. 2015 kl. 09:03 diff hist +3 570 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 08:2621. jan. 2015 kl. 08:26 diff hist +10 933 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
20. jan. 2015
- 15:2720. jan. 2015 kl. 15:27 diff hist +413 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 15:2620. jan. 2015 kl. 15:26 diff hist +3 212 El 18 på Flåmsbana →Egenspenninger
- 15:1620. jan. 2015 kl. 15:16 diff hist +13 417 El 18 på Flåmsbana →En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad
- 14:5720. jan. 2015 kl. 14:57 diff hist +1 712 El 18 på Flåmsbana →Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere
- 14:5020. jan. 2015 kl. 14:50 diff hist +150 El 18 på Flåmsbana →Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere
- 14:4920. jan. 2015 kl. 14:49 diff hist +3 233 El 18 på Flåmsbana →Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode)
- 14:2920. jan. 2015 kl. 14:29 diff hist +9 923 El 18 på Flåmsbana →Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor
- 14:1620. jan. 2015 kl. 14:16 diff hist +5 440 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 14:0320. jan. 2015 kl. 14:03 diff hist +3 985 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 13:4320. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist +1 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 13:4320. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist −3 El 18 på Flåmsbana →Tilrådning
- 13:4320. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist −1 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 13:4220. jan. 2015 kl. 13:42 diff hist +12 003 El 18 på Flåmsbana →Belastning på skinnehodet
- 13:2620. jan. 2015 kl. 13:26 diff hist +2 153 El 18 på Flåmsbana →Belastning på befestigelse
- 13:1520. jan. 2015 kl. 13:15 diff hist +6 782 El 18 på Flåmsbana →Parametere for sporkonstruksjonen
- 13:1020. jan. 2015 kl. 13:10 diff hist +3 785 N El 18 på Flåmsbana Ny side: == Innledning == El 18 vurderes å bli satt inn i trafikk som trekkmateriell for vogner på Flåmsbana til erstatning for El 17. Aspektet gir en betydelig økning av aksellasten; ...
- 12:4320. jan. 2015 kl. 12:43 diff hist +65 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell
- 12:3720. jan. 2015 kl. 12:37 diff hist −3 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell
- 12:3220. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist −939 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Tillegg til referanselinjens vertikale mål
- 11:1820. jan. 2015 kl. 11:18 diff hist +48 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Tillegg til referanselinjens vertikale mål