Brukerbidrag av Jcs
Hopp til navigering
Hopp til søk
16. aug. 2012
- 11:5516. aug. 2012 kl. 11:55 diff hist +4 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept siste
- 11:4816. aug. 2012 kl. 11:48 diff hist −31 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:4216. aug. 2012 kl. 11:42 diff hist +492 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land
- 10:4616. aug. 2012 kl. 10:46 diff hist +822 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 10:2816. aug. 2012 kl. 10:28 diff hist +51 Kriterier for valg av overbygning →Ballastfritt spor
- 10:2216. aug. 2012 kl. 10:22 diff hist +1 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:2216. aug. 2012 kl. 10:22 diff hist +109 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:2016. aug. 2012 kl. 10:20 diff hist +77 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:0816. aug. 2012 kl. 10:08 diff hist +11 Kriterier for valg av overbygning →Aktuelle overbygningskonstruksjoner
12. jul. 2012
- 11:2112. jul. 2012 kl. 11:21 diff hist +4 Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Overspenningsbeskyttelse
- 11:2012. jul. 2012 kl. 11:20 diff hist 0 N Fil:JD510 06 fig012.png Ingen redigeringsforklaring siste
11. jul. 2012
- 21:3811. jul. 2012 kl. 21:38 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Sikkerhets- og beredskapstiltak
3. jul. 2012
- 11:173. jul. 2012 kl. 11:17 diff hist +51 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for vann- og frostsikring
- 11:123. jul. 2012 kl. 11:12 diff hist +73 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 11:093. jul. 2012 kl. 11:09 diff hist 0 N Fil:Tunnelkonsepter.svg Ingen redigeringsforklaring siste
2. jul. 2012
- 13:052. jul. 2012 kl. 13:05 diff hist −176 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Rømningshastighet
28. jun. 2012
- 06:4228. jun. 2012 kl. 06:42 diff hist +40 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 06:3728. jun. 2012 kl. 06:37 diff hist +54 N Fil:Tunnelkonstruksjoner.svg Viser forskjeller mellom norske og europeiske tunneler siste
25. jun. 2012
- 09:0025. jun. 2012 kl. 09:00 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +8 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3925. jun. 2012 kl. 08:39 diff hist +503 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3725. jun. 2012 kl. 08:37 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3525. jun. 2012 kl. 08:35 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3425. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist −275 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2825. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +834 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2525. jun. 2012 kl. 08:25 diff hist +40 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2425. jun. 2012 kl. 08:24 diff hist +34 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringssted ved brann i tog
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist +112 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 08:1325. jun. 2012 kl. 08:13 diff hist +40 N Fil:Togstopp.png andel tog som stopper i tunnel ved brann siste
- 08:1125. jun. 2012 kl. 08:11 diff hist +1 009 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 08:0525. jun. 2012 kl. 08:05 diff hist +772 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 07:5625. jun. 2012 kl. 07:56 diff hist +110 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist +186 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5125. jun. 2012 kl. 07:51 diff hist +955 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 07:4125. jun. 2012 kl. 07:41 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3925. jun. 2012 kl. 07:39 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3825. jun. 2012 kl. 07:38 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3725. jun. 2012 kl. 07:37 diff hist +117 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3625. jun. 2012 kl. 07:36 diff hist +89 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +36 N Fil:Brannintensitetskurve 2.png Brannintensitetskurve for evakuering siste
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +647 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3125. jun. 2012 kl. 07:31 diff hist +57 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 07:2425. jun. 2012 kl. 07:24 diff hist 0 Fil:Brannintensitetskurve.png last opp en ny versjon av «Fil:Brannintensitetskurve.png» siste
- 07:2325. jun. 2012 kl. 07:23 diff hist +283 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 07:1525. jun. 2012 kl. 07:15 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 07:1325. jun. 2012 kl. 07:13 diff hist +2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Kapasitetskrav
- 07:1225. jun. 2012 kl. 07:12 diff hist +16 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Innledning