Brukerbidrag av Jcs
Hopp til navigering
Hopp til søk
2. jul. 2012
- 13:052. jul. 2012 kl. 13:05 diff hist −176 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Rømningshastighet
28. jun. 2012
- 06:4228. jun. 2012 kl. 06:42 diff hist +40 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 06:3728. jun. 2012 kl. 06:37 diff hist +54 N Fil:Tunnelkonstruksjoner.svg Viser forskjeller mellom norske og europeiske tunneler siste
25. jun. 2012
- 09:0025. jun. 2012 kl. 09:00 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +8 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3925. jun. 2012 kl. 08:39 diff hist +503 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3725. jun. 2012 kl. 08:37 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3525. jun. 2012 kl. 08:35 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3425. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist −275 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2825. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +834 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2525. jun. 2012 kl. 08:25 diff hist +40 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2425. jun. 2012 kl. 08:24 diff hist +34 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringssted ved brann i tog
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist +112 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 08:1325. jun. 2012 kl. 08:13 diff hist +40 N Fil:Togstopp.png andel tog som stopper i tunnel ved brann siste
- 08:1125. jun. 2012 kl. 08:11 diff hist +1 009 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 08:0525. jun. 2012 kl. 08:05 diff hist +772 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 07:5625. jun. 2012 kl. 07:56 diff hist +110 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist +186 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5125. jun. 2012 kl. 07:51 diff hist +955 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 07:4125. jun. 2012 kl. 07:41 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3925. jun. 2012 kl. 07:39 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3825. jun. 2012 kl. 07:38 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3725. jun. 2012 kl. 07:37 diff hist +117 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3625. jun. 2012 kl. 07:36 diff hist +89 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +36 N Fil:Brannintensitetskurve 2.png Brannintensitetskurve for evakuering siste
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +647 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3125. jun. 2012 kl. 07:31 diff hist +57 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 07:2425. jun. 2012 kl. 07:24 diff hist 0 Fil:Brannintensitetskurve.png last opp en ny versjon av «Fil:Brannintensitetskurve.png» siste
- 07:2325. jun. 2012 kl. 07:23 diff hist +283 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 07:1525. jun. 2012 kl. 07:15 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 07:1325. jun. 2012 kl. 07:13 diff hist +2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Kapasitetskrav
- 07:1225. jun. 2012 kl. 07:12 diff hist +16 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Innledning
21. jun. 2012
- 11:1721. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist +112 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:1121. jun. 2012 kl. 11:11 diff hist +81 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:1021. jun. 2012 kl. 11:10 diff hist +108 Kriterier for valg av overbygning →Ballastfritt spor
- 11:0821. jun. 2012 kl. 11:08 diff hist +115 Kriterier for valg av overbygning Ingen redigeringsforklaring
- 11:0621. jun. 2012 kl. 11:06 diff hist +591 Kriterier for valg av overbygning Ingen redigeringsforklaring
17. jun. 2012
- 16:4517. jun. 2012 kl. 16:45 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:4117. jun. 2012 kl. 16:41 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 16:3717. jun. 2012 kl. 16:37 diff hist +513 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:3117. jun. 2012 kl. 16:31 diff hist +5 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:3017. jun. 2012 kl. 16:30 diff hist +68 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:2717. jun. 2012 kl. 16:27 diff hist +1 033 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:1017. jun. 2012 kl. 16:10 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:0917. jun. 2012 kl. 16:09 diff hist +1 106 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 15:5517. jun. 2012 kl. 15:55 diff hist +23 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog