Brukerbidrag av Jcs
Hopp til navigering
Hopp til søk
14. jun. 2012
- 12:3014. jun. 2012 kl. 12:30 diff hist +188 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 12:1314. jun. 2012 kl. 12:13 diff hist +34 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 10:4214. jun. 2012 kl. 10:42 diff hist +76 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 10:3314. jun. 2012 kl. 10:33 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:3214. jun. 2012 kl. 10:32 diff hist +1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:3114. jun. 2012 kl. 10:31 diff hist +2 116 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0714. jun. 2012 kl. 10:07 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0614. jun. 2012 kl. 10:06 diff hist +247 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 09:5814. jun. 2012 kl. 09:58 diff hist +119 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:2214. jun. 2012 kl. 09:22 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:2014. jun. 2012 kl. 09:20 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 09:2014. jun. 2012 kl. 09:20 diff hist −2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:1614. jun. 2012 kl. 09:16 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:1514. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist +6 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 09:1414. jun. 2012 kl. 09:14 diff hist −8 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:1114. jun. 2012 kl. 09:11 diff hist +11 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:0514. jun. 2012 kl. 09:05 diff hist +154 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av sikring
- 09:0214. jun. 2012 kl. 09:02 diff hist +6 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:0214. jun. 2012 kl. 09:02 diff hist +19 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:0114. jun. 2012 kl. 09:01 diff hist +42 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5914. jun. 2012 kl. 08:59 diff hist +9 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5714. jun. 2012 kl. 08:57 diff hist +21 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5514. jun. 2012 kl. 08:55 diff hist −36 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
12. jun. 2012
- 07:3412. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Levetid (Drift, regularitet og vedlikehold)
11. jun. 2012
- 21:2611. jun. 2012 kl. 21:26 diff hist −206 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 21:2111. jun. 2012 kl. 21:21 diff hist +24 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 21:1811. jun. 2012 kl. 21:18 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:1711. jun. 2012 kl. 21:17 diff hist +197 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:0811. jun. 2012 kl. 21:08 diff hist +258 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:0311. jun. 2012 kl. 21:03 diff hist +126 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 21:0111. jun. 2012 kl. 21:01 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 21:0111. jun. 2012 kl. 21:01 diff hist +83 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 20:5411. jun. 2012 kl. 20:54 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
- 20:5211. jun. 2012 kl. 20:52 diff hist +169 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
10. jun. 2012
- 19:4110. jun. 2012 kl. 19:41 diff hist +16 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 16:5510. jun. 2012 kl. 16:55 diff hist −11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:5510. jun. 2012 kl. 15:55 diff hist +84 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4710. jun. 2012 kl. 15:47 diff hist +49 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4410. jun. 2012 kl. 15:44 diff hist +143 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4310. jun. 2012 kl. 15:43 diff hist −115 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 15:4210. jun. 2012 kl. 15:42 diff hist +255 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4210. jun. 2012 kl. 15:42 diff hist −268 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 15:4110. jun. 2012 kl. 15:41 diff hist +92 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:3610. jun. 2012 kl. 15:36 diff hist +18 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:3510. jun. 2012 kl. 15:35 diff hist +32 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 15:3510. jun. 2012 kl. 15:35 diff hist +54 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 15:3410. jun. 2012 kl. 15:34 diff hist +26 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:3310. jun. 2012 kl. 15:33 diff hist +195 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:2310. jun. 2012 kl. 15:23 diff hist +311 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog