Brukerbidrag av Sagtri
Hopp til navigering
Hopp til søk
5. jun. 2012
- 14:105. jun. 2012 kl. 14:10 diff hist +267 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Eurostatdata
- 14:085. jun. 2012 kl. 14:08 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Noe statistikk vedr. brann i tog/tunnel
- 14:065. jun. 2012 kl. 14:06 diff hist +1 117 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Noe statistikk vedr. brann i tog/tunnel
- 13:555. jun. 2012 kl. 13:55 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →=Eurostat data
- 13:545. jun. 2012 kl. 13:54 diff hist +2 481 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 13:475. jun. 2012 kl. 13:47 diff hist +521 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
- 13:415. jun. 2012 kl. 13:41 diff hist −15 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Statistikk
- 13:415. jun. 2012 kl. 13:41 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Erfaringer fra Norge
- 13:395. jun. 2012 kl. 13:39 diff hist +23 688 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:025. jun. 2012 kl. 13:02 diff hist −14 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:565. jun. 2012 kl. 12:56 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:545. jun. 2012 kl. 12:54 diff hist +115 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:515. jun. 2012 kl. 12:51 diff hist +1 640 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:495. jun. 2012 kl. 12:49 diff hist −955 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 12:485. jun. 2012 kl. 12:48 diff hist +331 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:375. jun. 2012 kl. 12:37 diff hist +2 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:365. jun. 2012 kl. 12:36 diff hist −2 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:355. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist +40 Kriterier for valg av drivemetode Ingen redigeringsforklaring
- 12:335. jun. 2012 kl. 12:33 diff hist −8 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt
- 11:025. jun. 2012 kl. 11:02 diff hist 0 Dimensjonerende laster Ingen redigeringsforklaring
- 11:015. jun. 2012 kl. 11:01 diff hist +38 Dimensjonerende laster Ingen redigeringsforklaring
- 11:005. jun. 2012 kl. 11:00 diff hist +932 N Dimensjonerende laster Ny side: =Trykk- og suglaster= Kriterier for dimensjonerende trykk- og suglaster for ett- og toløpstunneler er gjennomgått. Det anbefales spesifikke krav til trykk- og suglaster for V ≤ 200 km/...
- 10:595. jun. 2012 kl. 10:59 diff hist +28 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 10:575. jun. 2012 kl. 10:57 diff hist −44 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Trykk- og suglaster
- 10:505. jun. 2012 kl. 10:50 diff hist −941 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Nyttelast
- 10:455. jun. 2012 kl. 10:45 diff hist +47 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:405. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist +336 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:255. jun. 2012 kl. 10:25 diff hist +334 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:185. jun. 2012 kl. 10:18 diff hist −970 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
- 10:145. jun. 2012 kl. 10:14 diff hist +1 964 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt Ingen redigeringsforklaring
1. jun. 2012
- 10:481. jun. 2012 kl. 10:48 diff hist +598 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forinjeksjon
- 10:451. jun. 2012 kl. 10:45 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Drift og vedlikehold av norske jernbanetunneler - erfaringer
- 10:441. jun. 2012 kl. 10:44 diff hist −7 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Dagens krav til vann- og frostsikring
- 10:441. jun. 2012 kl. 10:44 diff hist −18 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Forslag til nye krav til stabilitetssikring og vann- og frostsikring
- 10:401. jun. 2012 kl. 10:40 diff hist −7 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Vann- og frostsikring
- 10:381. jun. 2012 kl. 10:38 diff hist −61 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Krav til levetid for vann- og frostsikringsløsninger
- 10:371. jun. 2012 kl. 10:37 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 10:371. jun. 2012 kl. 10:37 diff hist +1 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 10:351. jun. 2012 kl. 10:35 diff hist −1 097 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Bakgrunn
- 09:251. jun. 2012 kl. 09:25 diff hist +943 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:211. jun. 2012 kl. 09:21 diff hist +19 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 09:181. jun. 2012 kl. 09:18 diff hist +22 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 09:151. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner →Stabilitetssikring
- 09:151. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:141. jun. 2012 kl. 09:14 diff hist +2 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:131. jun. 2012 kl. 09:13 diff hist +9 509 Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ingen redigeringsforklaring
- 09:121. jun. 2012 kl. 09:12 diff hist +4 849 N Kriterier for valg av tunnelkonstruksjoner Ny side: == Stabilitetssikring == For tunnelens bærende konstruksjon gir Teknisk regelverk ingen krav til levetid, men kravene tilsier en levetid > 100 år på bakgrunn av erfaringer fra norske jer...
- 08:291. jun. 2012 kl. 08:29 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring siste
- 08:291. jun. 2012 kl. 08:29 diff hist −18 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring
- 08:281. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +1 Kriterier for valg av vann- og frostsikring →Vann- og frostsikring