Brukerbidrag av Sagtri
Hopp til navigering
Hopp til søk
26. mar. 2012
- 13:0626. mar. 2012 kl. 13:06 diff hist +990 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0526. mar. 2012 kl. 13:05 diff hist +20 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 13:0426. mar. 2012 kl. 13:04 diff hist +135 Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ingen redigeringsforklaring
- 12:3226. mar. 2012 kl. 12:32 diff hist +332 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:2726. mar. 2012 kl. 12:27 diff hist +11 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:2626. mar. 2012 kl. 12:26 diff hist +221 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:1726. mar. 2012 kl. 12:17 diff hist +77 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:1426. mar. 2012 kl. 12:14 diff hist +102 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 12:1126. mar. 2012 kl. 12:11 diff hist +252 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 11:1626. mar. 2012 kl. 11:16 diff hist −12 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 11:1526. mar. 2012 kl. 11:15 diff hist +176 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
- 10:4526. mar. 2012 kl. 10:45 diff hist +165 Kriterier for valg av tunnelkonsept Ingen redigeringsforklaring
12. mar. 2012
- 13:3312. mar. 2012 kl. 13:33 diff hist +267 N Kriterier for valg av overbygning Ny side: Ballastspor eller fastspor. Argumentene for alternativene belyses. Det beregnes RAMS- og LCC-verdi for begge løsningene. Det kan også legges vekt på standardisering. Prosjektet vil ta ut...
- 13:3112. mar. 2012 kl. 13:31 diff hist +474 N Kriterier for valg av vann- og frostsikring Ny side: Det er per i dag fire hovedalternativer til vann- og frostsikring. Fordeler og ulemper med de ulike alternativene belyses, og benyttes som underlag for eventuelle anbefalinger. Her benyttes...
- 13:3112. mar. 2012 kl. 13:31 diff hist +426 N Kriterier for stabilitetssikring Ny side: Føler man seg trygge på at tunnelene våre blir godt nok sikret? Statens vegvesens etatsprogram “Moderne vegtunneler” legges frem i mars, og er en komplett og helhetlig strategi for v...
- 13:2912. mar. 2012 kl. 13:29 diff hist +62 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:2612. mar. 2012 kl. 13:26 diff hist −226 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:1012. mar. 2012 kl. 13:10 diff hist +55 Kriterier for valg av beredskapskonsept Ingen redigeringsforklaring
- 13:0712. mar. 2012 kl. 13:07 diff hist +2 513 N Kriterier for valg av beredskapskonsept Ny side: Følgende sikkerhetstiltak belyses: * Dimensjonerende brann: TSI SRT legger til grunn en branneffekt på 25 MW for konstruksjoner med full varmeutvikling etter 15 min. Viser til artikkel...
- 12:3012. mar. 2012 kl. 12:30 diff hist +1 065 N Kriterier for valg av tunnelkonsept Ny side: Følgende prinsipielle tunnelkonsept benyttes for dobbeltsporede jernbanestrekninger: * Ett stort dobbeltsporet løp med rømningsveier til det fri eller annet sikkert sted for minimum hv...
- 12:2612. mar. 2012 kl. 12:26 diff hist +270 N Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Ny side: Christopher skriver et problemnotat der det dokumenteres behov for en oppdatering av veiledningen i forholdt til TSI SRT og øvrige endringer i relevante lover og forskrifter. Det tas sikt...
16. jan. 2012
- 13:2016. jan. 2012 kl. 13:20 diff hist +49 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 13:1916. jan. 2012 kl. 13:19 diff hist +69 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1816. jan. 2012 kl. 13:18 diff hist +86 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1716. jan. 2012 kl. 13:17 diff hist +54 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1216. jan. 2012 kl. 13:12 diff hist +73 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:1016. jan. 2012 kl. 13:10 diff hist +89 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 13:0816. jan. 2012 kl. 13:08 diff hist +153 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 13:0516. jan. 2012 kl. 13:05 diff hist +77 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 13:0416. jan. 2012 kl. 13:04 diff hist +92 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 13:0316. jan. 2012 kl. 13:03 diff hist +112 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:5016. jan. 2012 kl. 12:50 diff hist +57 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:4816. jan. 2012 kl. 12:48 diff hist +87 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:4016. jan. 2012 kl. 12:40 diff hist +16 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:4016. jan. 2012 kl. 12:40 diff hist +57 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3816. jan. 2012 kl. 12:38 diff hist +118 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 12:3716. jan. 2012 kl. 12:37 diff hist −81 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3716. jan. 2012 kl. 12:37 diff hist +112 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3516. jan. 2012 kl. 12:35 diff hist +57 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:3516. jan. 2012 kl. 12:35 diff hist +64 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Ulykkesforhindrende tiltak
- 12:2616. jan. 2012 kl. 12:26 diff hist +69 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tiltak for å sikre selvevakuering
- 12:1016. jan. 2012 kl. 12:10 diff hist +67 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
- 12:0916. jan. 2012 kl. 12:09 diff hist +58 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Konsekvensreduserende tiltak
13. jan. 2012
- 13:3113. jan. 2012 kl. 13:31 diff hist +1 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tunnelens lengde og utforming
- 11:3113. jan. 2012 kl. 11:31 diff hist −25 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tunnelens lengde og utforming
- 10:0113. jan. 2012 kl. 10:01 diff hist +309 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet Krav til rømningsveier.
- 09:4313. jan. 2012 kl. 09:43 diff hist +15 Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet Oppdatering av utvikling av brann - 15 min.