Diskusjon:Impedans i jernbanenettet: Forskjell mellom sideversjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 8: | Linje 8: | ||
Altså med delta Us-j, ikke delta Ua-j. | Altså med delta Us-j, ikke delta Ua-j. | ||
Ifølge professor Hans Kristian Høidalen på NTNU er kravene til vern (i forhold til det som står i kap 1.1.4): | |||
Selectivity | |||
– Detect and isolate the faulty item only | |||
• Stability | |||
– Leave all healthy circuits intact | |||
• Sensitivity | |||
– Detect even the smallest fault | |||
• Speed | |||
– Minimize damage to components, surroundings and personnel. | |||
• Simple/inexpensive | |||
– Minimize the risk of wrong settings due to complications | |||
• Security | |||
– Dependable: Always trip when requested | |||
– Secure: Never trip when not supposed to |
Sideversjonen fra 23. jan. 2015 kl. 09:44
Burde ikke likning 15 være:
[V/m] | 15 |
?
Altså med delta Us-j, ikke delta Ua-j.
Ifølge professor Hans Kristian Høidalen på NTNU er kravene til vern (i forhold til det som står i kap 1.1.4): Selectivity – Detect and isolate the faulty item only • Stability – Leave all healthy circuits intact • Sensitivity – Detect even the smallest fault • Speed – Minimize damage to components, surroundings and personnel. • Simple/inexpensive – Minimize the risk of wrong settings due to complications • Security – Dependable: Always trip when requested – Secure: Never trip when not supposed to