Sandkasse/Trine: Forskjell mellom sideversjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
mIngen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 3: | Linje 3: | ||
== Innledning == | == Innledning == | ||
Det som angis her omfatter bare personsikkerhet i jernbanetunneler. For personsikkerhet i veitunneler gjelder andre regler. En av årsaken til de skilte regelsystemene er at jernbanen har større muligheter til forebyggende arbeid. Ved jernbanetunneler forutsettes heller ikke redningstjenestens innsats for at sikkerhetsmålet skal kunne oppnås. | Det som angis her omfatter bare personsikkerhet i jernbanetunneler. For personsikkerhet i veitunneler gjelder andre regler. En av årsaken til de skilte regelsystemene er at jernbanen har større muligheter til forebyggende arbeid. Ved jernbanetunneler forutsettes heller ikke redningstjenestens innsats for at sikkerhetsmålet skal kunne oppnås. | ||
... | |||
== Ulykkesstatistikk == | |||
Hentes fra Eurostat. |
Sideversjonen fra 8. sep. 2014 kl. 13:17
Veiledning for personsikkerhet i Jernbaneverket
Innledning
Det som angis her omfatter bare personsikkerhet i jernbanetunneler. For personsikkerhet i veitunneler gjelder andre regler. En av årsaken til de skilte regelsystemene er at jernbanen har større muligheter til forebyggende arbeid. Ved jernbanetunneler forutsettes heller ikke redningstjenestens innsats for at sikkerhetsmålet skal kunne oppnås.
...
Ulykkesstatistikk
Hentes fra Eurostat.